ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

2ος Ποδηλατικός Γύρος.... Μπράβο στους διοργανωτές

Τουλάχιστον ένα μπράβο στον κ. Παναγιώτη Λάμπρου (τοπικός σύμβουλος Αρτέμιδος), ο οποίος μόνος του κατάφερε να βρει χορηγούς και να οργανώσει μία τέτοια ημέρα. Τελικά το μεράκι είναι βασικό συστατικό της επιτυχίας, σε ότι και αν κάνουμε... όλοι μας.


152 σχόλια:

  1. ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.... ΜΠΡΑΒΟ Ξ Ε Φ Τ Ι Λ Ε Σ ΠΟΥ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ!ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χορηγους για τα α.μ.ε.α θα βρουμε μα τι λεω τωρα για αυτα θα σκαμε .........εναν χωρο για να ασχολουντε για λιγεσ ωρες ..αστο αυτο τωρα σιγα τα αυγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ15 Οκτωβρίου 2012 στις 9:02 π.μ.

    Προκαλείτε πάλι! Επιβραβεύετε ποιούς; Είναι δυνατόν;
    Η πόλη διαλύεται, η παραλία της βορά στους νονούς, το αεροδρόμιο περιφρονεί το Νόμο και όλα αυτά σε βάρος της ποιότητας της ζωής μας και σεις απέναντί μας μαζί με τους εικονιζόμενους,με πρόσχημα ποδηλατικούς γύρους με χορηγό το ...αεροδρόμιο !!!! Στην προηγούμενη ποδηλατάδα ήταν χορηγός παράνομο νυχτερινό κέντρο!!!
    Και εις ανώτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιό εμετική φωτογραφία ,δεν έχω ξαναδεί..Ο Ζαχαριάδης σας πέταξε τα αποφάγια του αεροδρομίου και εσείς τα φάγατε..Πού είναι τα χρωστούμενα εκατομμύρια του αεροδρομίου προς τον δήμο;;; Αν τα είχαμε , θα δωρίζαμε σε όλο τον δήμο ποδήλατα..Λάμπρου για τον παραδίπλα σου γνωρίζαμε...για σένα ελπίζαμε...Κρίμα το μπόι σου...Ξεφτίλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδη η ΕΟΜΑΚ εχει κανει εργο στην πολη εγω ελπιζω οτι ο κος Π.Λαμπρου εκανε λαθος εκτιμηση και θα δωσει απαντηση στα σχολια μας.Ολοι γνωριζουμε τα αισχη του αεροδρομιου ισως θεωρησε οτι ετσι παιρνει κατι ,εναντι.Οι κατοικοι της Αρτεμιδας ομως δικαιουνται παααααααρα πολυυυυυυυυυυ περισσοτερα.Προσοχη λοιπον γιατι εκτεθηκατε ανεπανορθωτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα αισχη τα δικα σας βλεπουμε. εσεις εκτεθηκατε ανεπανορθωτα.....

      Διαγραφή
  6. o Lamprou einai me ton dimarxo?? polla kolitilikia blepoooooo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πως νταραβερίζεται , ο κάθε αντιδημαρχάκος ,με τον οφειλέτη του δήμου;;;;Αυτή η φωτό απο μόνη της, αποτελεί αποχρώσα ένδειξη συναλλαγής σε βάρος των δημοτών. Ο δήμαρχος θα εκτεθεί κι άλλο, με όλα αυτά τα άτομα που μάζεψε ;;;;Αν δεν αντέχει στον αγώνα να φύγει...Αλλιώς είναι συμμέτοχος , συνένοχος , ένοχος..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμετός η φωτογραφία,δεν τις αντέχω τις πόζες!...Ο δήμαρχος είναι ο κύριος αριστερά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οι κυριοι ανωνυμοι του μπλογκ ας μας πουν ποτε θα παραδωθουν οι δασικοι χαρτες του πρασινου λοφου????? ή μηπως δεν σας εχουν αφησει μερικοι εδω στην πολη να κανετε την δουλεια σας?????????? ξαφνικα σας επιασε ο πονος για το αεροδρομιο???? οταν τα περνατε για να πουλησετε τα οικοπεδακια σας ηταν καλα εεεεεε?????? τωρα που δεν πεφτει αλλο λαλα γκρινιαζετε εεεεεεεεεεεε??????????????????? σα δε ντρεπεστε καραγκιοζηδες.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι από αυτούς που κολατσίζουνε;;;Τι λες βρε γελοιότητα του μπλογκ;Λοιπόν σου προτείνω μια βόλτα στον λόφο τον πράσινο, να συναντήσεις και "αλλα πουλάκια χοντρουλά ",να παρηγορηθείς....ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ,ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΣ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ;;;;Ή ΜΗΠΩΣ ΉΣΟΥΝΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ "ΑΝΤΙ",ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΥΡΜΑΤΟ;; ΣΥΝΤΟΝΙΖΑΤΕ ;ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...

      Διαγραφή
    2. ανωνυμε 2:11 που σε ενοχλει η ...ανωνυμια μας!!να το χαιρεσαι το οικοπεδακι στον πρασινο λοφο... για ρωτα ομως στη γειτονια σου ΠΟΣΟΙ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ και να τοχεις το ρανταρ του αεροδρομιου να το χαιρεσαι και να σου επιχορηγει τις εκδηλωσουλες σου με δωρακια λοταριας!!!Ο τοπος μας δεν κινδυνευει απο εμας που διαμαρτυρομαστε κι αγανακτουμε αλλα απο τους ξεπουλημενους πολιτικους και κατι εντελως ηλιθιους που δεν καταλαβαινουν....

      Διαγραφή
  10. 2.11 το "ό,τι να'ναι" το ξέρεις? Για καραγκιοζιλίκια μην πας μακριά,στα αριστερα και δεξιά της φωτογραφίας κοίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απο αυτα που λες φαινεται οτι ζεις στην κοσμαρα σου. οταν ερθεις στον κοσμο αυτο τα λεμε.....αααα....και μαλλον ησουν σε αλλη ποδηλατοδρομια γιατι δεν υπηρχε μηχανη του αντ1....αφαντοι ολοι σας. μονο να λετε ξερετε...απο πραξεις μηδεν....τα χωραφακια τελειωσαν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιού ΑΝΤ1 ΜΩΡΕ;;; Του "Αντι(δημάρχου)"Πουλάκη. Πάει πολύ να γράφουμε όλη την λέξη, και γράφω "αντι"...ωρέε θολούρα στα μάτια και στο κρανίο το ακατοίκητο.....Μ ε τα χωραφάκια πως συνδέονται τα νταραβέρια με τον Ζαχαριάδη του Γερμανικού αεροδρομίου, που χρωστάει στον δήμο;

      Διαγραφή
    2. Αστο φιλε....οπως του το λες...ακατοικητο τοχει...κι απο τη μανια να υπερασπιστει τους πεφιλημενους του αφεντες δε βλεπει τιποτα!!!αυτα τα γλοιωδη ντουβαρια εχουν χαντακωσει την πολη μας....

      Διαγραφή
    3. Βρε μπλογκιτη 3 51,η αφαιρετικη σκεψη θελει μυαλο.Αντιθετα ο κουτος βλεπει μονο το προφανες.Αν ειχαν τοσο μυαλο, θα καθονταν στα τρια πουλακια...,και θα ρουφαγαν τις βλακειες που τους ταιζουν?Πασσατεμπο ριχνουμε στα στρουθια δεν ριχνουμε rib eye...αλοιως τους πιανουμε... με ξωβεργες.. σε καταλληλα σημεια.Αντε και χαραμισαμε τοσες λεεις για το αυταποδεικτο της βλακειαςκαι εσεις και εγω.

      Διαγραφή
    4. Ανωνυμος Ανωνυμογλου15 Οκτωβρίου 2012 στις 11:07 μ.μ.

      η μηχανη του ΑΝΤ1 πολυ πετυχημενο!!χαχαχα

      Διαγραφή
    5. καλα εχετε πολυ πλακα....τελικα ειστε για να'στε...χαχες

      Διαγραφή
  12. Ακριβώς το μείζον πρόβλημα στο Δήμο, είναι ο ποδηλατικός γύρος και οι φωτό.
    Τώρα κε Πουλάκη, τακτοποιήσατε την παραλία. Τέρμα η ηχορύπανση, τέρμα η βρώμα, τέρμα οι οχετοί των μαγαζιών στη θάλασσα, τέρμα οι καταπατήσεις πια.
    Κι εσείς κε Λάμπρου, τακτοποιήσατε όλες τις άδειες μουικής των νυχτερινών κέντρων. ΄Ολα τα κέντρα τώρα είναι νόμιμα και τους χορηγείτε άδειες μουσικής και μας τέρπουν συνεχώς.
    Τώρα πλέον δικαιούστε ανέμελες ποδηλατάδες. Γιαυτό σας ψηφίσαμε. Αυτός είναι ο θεσμικός σας ρόλος! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και το μπλογκ Μαρια,βλεπει παντου σκανδαλα,αγωνιζεται κατα του αεροδρομιου,αλλα συγχαιρει τους αρχιγλυφτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ενωση ποδηλατων , κανει συνεχως εκδηλωσεις στην Ραφηνα,φερνει κοσμο απο αλλα προαστια,καθονται στα καταστηματα της πλατειας,ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΜΑ ΙΔΕΣΘΑΙ.Χωρις ποζες και σπονσορες...μονοι τους με τον συλλογο τους,τα καταφερνουν μια χαρα.Προς τι το SHOW? ΧΑΡΙΖΑΝΕ ΠΟΔΗΛΑΤΑ?Αν δεν χαριζανε, τοτε ΤΙ,σπονσοραρανε?Τα λαβαρα?Καθε Κυριακη εχει ποδηλαταδα σε πολλα προαστια .Αγωνιστικο γυρο με διεθνεις επαγγελματιες κανανε και θελανε να καλυψουν τα εξοδα μετακλησης?Φτωχο χορηγιες,απο κολοσσιαιους φορεις και φτωχοσκυλαδικα ΓΛΕΝΤΙΑ ,ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΧΟΡΗΓΟ.Δεν εχουν ΠΙ ΑΡΗΔΕΣ (public relation )της προκοπης να τους πουνε οτι δεν απευθυνονται σε ιθαγενεις που τους δινουν χαντρες?
    Γιατι δεν χρηματοδοτουν μια καλη ορχηστρα να δωσει συναυλια ,εναν θιασο με αρχαια τραγωδια η κομωδια,μια μεγαλη χορωδια? Με ανθυποψιχουλακια ,αμφιβολου αισθητικης και ποιοτητας, ΕΚΘΤΙΘΕΤΑΙ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΟΣ.Θεωρω τετοιες χορηγιες ντροπη να γινονται αποδεκτες καν.Το ευλογο ερωτημα που προκυπτει ειναι .Τι μας περνατε κυριοι?Την αλλη φορα να φωναξετε τον συλλογο ποδηλατων, που ειναι και τσαμπα και καλυτεροι.Ασε που μπορει να γινουν και πελατες ....αν δεν εχετε τον καφε με την θεα στο νεο νησι Φαρος,ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ απο τον κηπο του μεγαρου Σλημαν. ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΣΕΡΒΙΡΕΤΕ ΡΕΒΥΘΟΖΟΥΜΟ ,προς 3.5 ευρω θα κλεισετε ολοι λιαν συντομως, οποτε θα ησυχασουν και οι ντοπιοι απο εσας κυριοι μαγαζατορες.ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΙΝΩ ΡΕΒΥΘΟΖΟΥΜΟ,θα φερω καφε απο αλλου και θα τον πινω πανω στο νεο νησιπου θα παρακολουθω ΑΝ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ απο την σακουλα που εχει μαζευτει στην εξω μερια του αλιευτικου .Καταφυγιο πλαστικης σακουλας εχει γινει εκει και το πλαστικο ως γνωστον ειναι αιωνιο ,δεν αποδομειται στην θαλασσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καθε παρασκευη 21:15 εχει ποδηλατοβολτα χωρις χορηγους και αρχηγους. που να το ξερατε ομως αφου χαλατε φαια ουσια για να λετε μα....κιες ως συνηθως. ο κοσμος σας εχει παρει χαμπαρι και εγω κακος ασχολουμαι. δεν αξιζετε μια....

      Διαγραφή
    2. Να κάνετε όσοι θέλετε ποδηλατάδα, αλλά πρώτα να μάθετε να είσαστε σωστοί πολίτες και να απαιτείτε από αντιδημάρχους, συμβούλους και παρατρεχάμενους τα στοιχειώδη για μια ανθρώπινη πόλη.
      Διαφορετικά, θα κάνετε ποδήλατο εσείς και τα παιδιά σας μονίμως χωρίς ποδηλατόδρομους, ανάμεσα στα ...αυτοκίνητα και σε σκουπιδότοπους όπως τώρα.

      Διαγραφή
    3. Κύριε 3.54,τώρα κατάλαβα!Το πρόβλημά σας είναι,ότι ακόμη και για μια ποδηλατάδα,εσείς χαλάτε φαιά ουσία!Που να σας μείνει για κανενα σοβαρό θέμα...

      Διαγραφή
  15. Α ρε Τσε Γκεβαρα του πληκτρολογιου.Ακομη και μια ωραια προσπαθεια την συνδεσατε με αεροδρομια-βρομικες παραλιες-παρανομα νυχτερινα κεντρα-πρασινους λοφους-πρασινα αλογα κτλ.
    Ενταξει, τοτε αφου δεν φευγουν τα μαγαζια,δεν καθαριζουν τα σκουπιδια,δεν στρωνουν τους δρομους ασφαλτο,να μην βγαινουμε απο τα σπιτια μας.
    Εγω εδωσα πολλα μπραβο στα παιδια της οργανωσης επειδη δουλεψαν για να περασω 2 ωρες με τα παιδια μου παρα πολυ ωραια!!!(οχι σε συμβουλους και στους παρατρεχαμενους τους)
    Μαζι σας στο να καθαρισει η Λουτσα απο καθε παρανομια αλλα μην μπερδευουμε το ενα με το αλλο
    Και μην ξεχνατε οτι τους κυριους που ειναι Τοπικοι Αρχοντες ΕΜΕΙΣ τους βγαζουμε.
    Οχι σαν την μητερα μου που 10 μερες πριν τις εκλογες τους βριζει,Παραμονη των εκλογων λεει οτι ειναι καλα παιδια και την επομενη των εκλογων ξεκιναει να τους ξαναβριζει επειδη τα παιρνουν ολοι!!!
    Στις επομενες εκλογες μην ψηφισετε καποιον επειδη σας εβαλε μια λαμπα στη κολονα η επειδη σας πηρε το παιδι να δουλεψει με συμβαση εξι μηνων στο δημο και σιγα σιγα ολα θα φτιαξουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σας βολεύει, να είμαστε πολίτες κάθε 4 χρόνια κι αν ψηφίσαμε κανέναν από δαύτους, να το βουλώσουμε και να τον λουστούμε! Σε γελάσανε. Κάθε μέρα είμαστε πολίτες και δε θα μας καταργήσεις και τα συνταγματικά μας δικαιώματα!
      Και πολύ καλά τα είπε ένα σχόλιο, δεν τους ψήφισε ο κόσμος για ποδηλατάδες, αλλά ΠΡΩΤΑ-ΠΡΩΤΑ για να λειτουργούν σύμφωνα με τους θεσμούς που τους έχουν γραμμένους.
      Αποτυχημένοι πολιτικοί, δεκάρα δε δίνουν για τα ντάπα-ντούπα, για την ανομία και πάνε να ξεπλυθούν με ορθοπεταλιές και με χορηγίες από αυτούς που μας έχουν διαλύσει τη ζωή, δηλαδή μπαρ και αεροδρόμιο!..

      Διαγραφή
  16. Που ήσασταν όλοι εσείς πριν γίνει το αεροδρόμιο τους μισούς να είχαμε στη Λούτσα απο εσάς θα είχαμε γίνει Αρτέμιδα........ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΟΛΟΓΙΟΥ.....χα χα είστε για γέλια και για κλάματα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σοβαρά προβλήματα εξέλιπε η στοιχειώδης ευθιξία, ο ανδρισμός και ξεπερνούν το σκόπελο της απάντησης με ...χάχα οι ...χάχες.

      Διαγραφή
    2. Πρεπει να ειναι πολυ βαθεια νυχτωμενος καποιος, πολυ πισω ,παρα πολυ πισω ,για να αγνοει την δυναμη του ιντερνετ.Επισης πρεπει να μην διαβαζει και την διεθνη επικαιροτητα ,τις αραβικες επαναστασεις την ιστορια των anonymous,τον Τζουλιαν Ασανζ,και να ζει στην κοσμαρα του ομφαλου της της Σπαταρτεμιδας.ΧΑΧΑΝΙΖΕΙ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΘΕΙ ΔΙΕΘΝΩΣ για την αποτελεσματικοτητα τους και αυτοθαυμαζεται,συνοδευοντας την σοφια που εγραψε.... με 5 θαυμαστικα.Θαυμαστε την νεα πνοη του 21 ου αιωνα,που ψηφιζεικαι μην αναρωτιεστε τι φταιει.....ειναι ολοφανερο.Εχει πολλους τετοιους το Σπαταατεμισταν?

      Διαγραφή
    3. καραγκιοζη εμεις ψηφιζουμε τωρα. εσεις που ψηφιζατε τοσα χρονια πριν ειδαμε τι σκατα μας παραδωσατε. μιλας κιολας για τη νεα πνοη του 21ου αιωνα. ειδαμε τα σκατα τα δικα σας τοσα χρονια!!!!! παρε και 5 θαυμαστικα ακομα. περαστικα

      Διαγραφή
  17. ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΓΥΡΟ,ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ,ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΖΗΣΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΓΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ,ΟΤΙ Η ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΗΤΑΝ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ.ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΕΞΑΝΕ (Κ.ΛΑΜΠΡΟΥ) ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ (40 ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΩΝ) ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ... Υ.Γ.ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ(ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΣ ΓΥΡΟΣ) ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφήστε τα "αυθόρμητα" σχόλια "τρίτων". Τίποτα δε σας ξεπλένει. Καλύτερα να απαντάτε στις κατηγορίες των δημοτών ευθέως.
      Μετά τις χορηγίες από το αεροδρόμιο της παρανομίας και τα νυχτερινά κέντρα του αίσχους, πόσο θα κατρακυλίσετε; Χορηγία να 'ναι κι ότι να 'ναι;
      Ξέρετε φυσικά τί χορηγία βρήκε μια ποδοσφαιρική ομάδα του Βόλου, τη "Σούλα"! Μήπως ταιριάζει καλύτερα στην πόλη, όπως την καταντήσατε;

      Διαγραφή
    2. ΜΠΑ ,ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΣΠΟΝΣΟΡΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ,ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΗΔΕΙΩΝ...ΟΠΩΣ ΘΑΨΑΝΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ, ΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΑΦΗ..."ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ"...

      Διαγραφή
  18. Ιερη ημερα, του Αγ Λουκιανου ,μεγαλη η χαρη του. Βγαινεις απο το λουκι ......καβαλας το ποδηλατο ,φωναζεις τον δωροθετη και περιμενεις του χρονου παλι.... Τι τον εμποδιζει να επαναλαμβανει την μαγικη στιγμη ,με την παρεα του πιο συχνα?ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ Η ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΠΟΝΣΟΡΑ? Δεν τους καταλαβαινω καθολου αυτους, της κουκουναρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανωνυμος Ανωνυμογλου15 Οκτωβρίου 2012 στις 8:24 μ.μ.

    Κύριε Βασίλη,το θέμα της βόλτας,δεν είναι άσχημο ως ιδέα και κανείς δεν νομίζω να διαφωνεί!Το θέμα μας είναι,ότι βλέπουμε τα ίδια πρόσωπα που ψηφίζουν τις παρανομοίες να φωτογραφίζονται με αυτούς που μας χρωστάνε..Και κάπου λες,οκ δεν είμαι βλάκας να μην βλέπω που αποσκοπεί ολο αυτό το κόρδωμα!Θα το θεωρούσα πιο φυσικό δε,να εβλεπα τον δήμαρχο,παρά την γνωστή τρελη παρεούλα!Γενικά,τα γνωστά τρελά αγόρια,ξέρουμε οτι κάνουν κάτι,μόνο αν έχουν κάποιο λόγο...Μην φανταστείτε δηλαδη,οτι ξαφνικά νοιάστηκαν για την ποιότητα ζωής της οικογένειας σας και των φίλων σας,γιατί αν ήταν έτσι,θα είχαν κάνει άλλα πράγματα,πολύ πιο σοβαρά...Μάθετε να βλέπετε πίσω από αυτό που σας πλασσάρουν,μόνο τότε θα καταλάβετε πώς λειτουργούν κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και βεβαια δεν πρεπει να ειμαστε πολιτες μονο καθε 4 χρονια
    Αλλα και αυτο το πραγμα οτι ειμαστε αθωοικαι δεν φταιμε εμεις που τους ψηφισαμε επειδη δεν ξεραμε πρεπει καποτε να σταματησει
    Ειναι γνωστα κουμασια αρκετοι απο αυτους!!!!(4 θαυμαστικα)
    Για αυτο και εγω προτεινω Αριστογειτων για δημαρχος τωρα!!!!!(5 θαυμαστικα)
    Θα κανει φοβερη δουλεια(μεσα απο το πληκτρολογιο του)
    Και σας λεω οτι δεν θα ξαναπαρω μερος σε ποδηλατοδρομια
    Εαν με ρωτησουν τα παιδια μου θα τους πω οτι δεν μπορουμε,επειδη χορηγος ειναι το αεροδρομιο-δεν κλεινουν τα παρανομα μαγαζια -και δεν καθαριζουν τη παραλια
    Υ.Σ:Δεν ηταν μονο ποδηλαταδα.Και τραγουδια ειχαν,και κληρωσεις ειχαν,και μεζεδακια ειχαν.
    Καντε και εσεις μια τετοια εκδηλωση και θα ειμαστε μαζι σας(χωρις χορηγους ετσι?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανωνυμος Ανωνυμογλου15 Οκτωβρίου 2012 στις 9:11 μ.μ.

      Προσωπικά,το καλοκαίρι,δεν πάω ποτέ στα γνωστά παραλιακά μαγαζιά,δεν θέλω να τους αφήσω ούτε 1 ευρώ.όπως δεν πάω στα μπουζούκια,γιατί δεν θέλω να αφήσω τα λεφτά μου σε νονούς της νύχτας.Είναι μια αντίδραση και αυτή,μόνο αν αρχίσουμε να αντιδρούμε και να μην πηγαίνουμε,θα αρχισουν να καταλαβαίνουν οτι εχουμε πια καταλαβει...Αν ο χορηγός είναι κάποιος που δεν τον εκτιμώ,όχι,δεν θα παω.Και αν παω επειδή το ζητανε τα παιδια μου,δεν θα γραφω στα μπλογκς για να τους ευλογώ τα γένια...

      Διαγραφή
    2. Αν κύριε σας ρωτήσουν τα παιδιά σας, εξηγείστε τους, ότι ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΔΩΡΑ από αυτούς που μας βρωμίζουν, κυριολεκτικά και ηθικά, που παρανομούν και που βλάπτουν την υγεία μας και τη ζωή μας. Και ότι αν αυτά τα παραβλέψουμε, είμαστε απλά ΑΝΗΘΙΚΟΙ.

      Διαγραφή
    3. Επιτέλους!Ενα σχόλιο που μπορεί να πιάσει τόπο.(Το σχόλιο σας κίνητρο για τούτες τις γραμμές).Είδατε αγαπητέ;Το blog απλά δημοσίευσε,μία τοπική εκδήλωση που,μέσα από αυτή,πολλοί συμπολίτες μας(και όχι μόνο),πέρασαν μιά ευχάριστη Κυριακή.Μιά μικρή παρένθεση,αν θέλετε στη καθημερινή λαίλαπα/καταιγίδα ανακοινώσεων ανασφάλειας και αβεβαιότητας για το μέλλον.ΟΛΩΝ.Και την επόμενη της εκδήλωσης;Το γνωστό σενάριο...Κόρακες(όπως πάντα πίσω από το παραβάν της ανωνυμίας)σπεύδουν να λασπολογήσουν,κατά παντός φυσικού η νομικού προσώπου,εκφράζοντας για πολλοστή φορά υπέρμετρο μίσος γιά ότι καλό γίνεται στη πόλη μας.Αρχίζει δε,να φαίνεται καθαρά πως μόνο το καλό δε θέλουν,διότι,εκτός απο ειρωνεία,εμπαιγμό,σκοταδισμό και αδέσποτες κατηγορίες...ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ δε διάβασα σε σχόλιο τους μία ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΠΡΟΤΑΣΗ για τα προβλήματα της πόλης.Προτείνω λοιπόν,να αφήσουν όλοι τα μικροκομματικά συμφέροντα και η πόλη μας να αυτοοργανωθεί,ενάντια στις δυσκολίες που είναι ήδη ορατές και χτυπούν τη πόρτα μας.Τα δεκάδες παιδάκια στη χθεσινή εκδήλωση πέρασαν ευχάριστα,διασκέδασαν και καρφί δε τους καίγεται αν κάποια μαγαζιά παίζουν μουσική η καραγκιόζη,ποιός ήταν χορηγός και ποιοί παρίσταντο η όχι στην εκδήλωση.Και κλείνοντας λέω τούτο.Πως όπως εμείς δε πρέπει να είμαστε πολίτες κάθε 4 χρόνια,έτσι και οι δημοτικοί άρχοντες να μην είναι άρχοντες κάθε 4 χρόνια.Οσα και να γράφετε,ότι και να λέτε,ο δημότης βλέπει,ξέρει και διαμορφώνει γνώμη για τους άρχοντες του.Ειδικά για εκείνους που είναι μπροστάρηδες σε εκδηλώσεις σα τη χθεσινή.Ευχαριστώ.ΥΓ:1.Γράφω πρώτη φορά και δε γνωρίζω πως βάζω όνομα..2.Λυπάμαι που έχασα τη χθεσινή εκδήλωση λόγω υποχρεώσεων.

      Διαγραφή
    4. Μια διευκρίνιση: Η απάντησή μου (9.43), απευθύνεται στον ανώνυμο 8.54.

      Διαγραφή
    5. Μπροστάρηδες σε ποδηλατάδες! Αυτή είναι οι δουλειά τους!
      Είναι αντιδήμαρχοι και σύμβουλοι όχι για βόλτες και πόζες, αλλά για συγκεκριμένους ρόλους στη θέση που κατέχουν.
      Τους θεσμούς τους περιφρονείτε, αλλά θα σας εκδικηθεί η πόλη που ζείτε. Τότε, να δούμε τί θα απαντήσετε στα παιδιά σας, όπως θα την έχετε καταντήσει εξαιτίας της πολιτικής ανηθικότητας που βασιλεύει.

      Διαγραφή
    6. Ανωνυμος Ανωνυμογλου15 Οκτωβρίου 2012 στις 11:00 μ.μ.

      Κύριε 9.46,κρίμα να είστε ανώνυμος,θα αρκούσε να γράψετε ως τελευταια προταση το ονομα σας,μιας που δεν ξερετε πως μπαινει το ονομα...ω ναι,ειναι τοσο απλο!
      Επισης,η αναφορα στα παιδακια λες και μιλαει ο Βασιλακης Καιλας,δεν μας συγκινει και τοσο,ειδικα οταν βλεπουμε μπροστάρηδες με το παπί,τους γνωστούς αντιδημαρχους,που φυσικα και μας προξενουν ρηγος,ομως για αλλους λογους...
      Αν τωρα,μεσα στο μπλογκ,δεν εχετε διαβασει ποτε μια αξιολογη προταση,απο εμας,ε,κοιταχτε,πηγαινετε στα σοβαρα θεματα του δημου μας,αν και σας εχω για ποδηλατο και ποιητικη βραδια μονο.
      Πάντως μην στενοχωριέστε τοσο πολυ,εχετε πολύ φωτογένια και βγαίνετε μια χαρα στις φωτογραφίες!!
      Και φυσικά,οι δημότες διαμορφώνουν γνώμες για τους αντιδημαρχους με παπί και ασύρματο,τύφλα να εχει ο Μακγκαιβερ!

      Διαγραφή
    7. Ανωνυμος Ανωνυμογλου15 Οκτωβρίου 2012 στις 11:04 μ.μ.

      α!και κατι ακόμη,λυπάστε που χασατε την εκδήλωση λογω υποχρεώσεων,όπως γράφετε στο ΥΓ,αλλα ξέρετε οτι τα παιδακια ήταν χαρουμενα και διασκέδασαν!Ούτε ο Καχλας τετοια επιτυχία!

      Διαγραφή
    8. Ανωνυμος Ανωνυμογλου15 Οκτωβρίου 2012 στις 11:05 μ.μ.

      συγγνωμη,Καλχας

      Διαγραφή
    9. Αν ο 9 46 δεν ειναι μπροσταρης της πολιτικης....θα αλλαξω ψευδωνυμο..Εχει ολες τις key words.Και κλεινοντας λεω τουτο....(αυτο,του εμεινε απο το μπαλκονι).Ο γραπτος λογος, εχει αλλα τερτιπια....δεν μεταφερεις το μπαλκονι στο μπλογκ. Υπαρχουν και ενηλικα παιδακια,που νοιαζονται και πολυ μαλιστα ,για την διαφορα Καραγκιοζη- Σκυλαδικου,που πως να το κανουμε, δεν ειναι συγκρισημα ΘΕΑΜΑΤΑ, και καταλαβαινουν πισω απο τις λεξεις ....τους ρητορες......
      Ο δημοτης βλεπει ,ξερει ...και διαμορφωνει αποψη για τους αρχοντες του.....,ειδικα εκεινους που ειναι μπροσταρηδες κλπ κλπ κλπ κλπ......ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΑΤΙΚΑ? ΕΛΕΟΣ ...ΔΩΚΑΜΕ ΔΩΚΑΜΕ....
      Δεν χρειαζεται φιλε 11 04 να εισαι Καλχας,απλως να προσεχεις τι διαβαζεις ,το γραπτο ΄,ειναι αποτυπωμα.

      Διαγραφή
    10. Ε λοιπον κυριε μου 8 54 το βρηκατε.Τοσο εγω, οσο και αλλο μελος της οικογενειας μου,δουλευουμε ΤΗΛΕ.Ελληνικη λεξη.Το πιο παραδοξο ειναι οτι πληρωνομαστε κιολας,δουλευοντας απο οπουδηποτε,και στελνοντας το προιον του μυαλου μας,οπουδηποτε,εντος η εκτος,ΕΛΛΑΔΙΤΣΑΣ.Και κανουμε και ποδηλατο με τους φιλους μας,χωρις φωτογραφους ,γιατι την φατσα μας δεν την εχουμε για πουλημα.Ζουμε απο το μυαλο μας ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΟΚΟΤΟ ,υπαρχει και αυτο το ειδος ,το οποιο σιχαινεται την δημοσιοτητα,και τα bon pour l orient,πασης φυσεως αξιωματα, στην τοπικη νεολιθικη πανιδα.Homo universalis αν σας λεει τιποτα ...λατινικο ειναι.
      Για να σας βοηθησω ,σας δινω ενα στιχο του ΤΕΡΕΝΤΙΟΥ,που δηλωνει διαχρονικα την ενθρωπινη αλληλεγγυη.Ανθρωπος ειμαι και δεν θεωρω ξενο για μενα τιποτα που να εχει σχεση με τον ανθρωπο.
      Η λατινιστι,Homo sum;humani nihil a me alienum puto.
      Για σκεφθειτε το ,εινα περιπου 2000 χρονων και αντεχει ακομα.Οτι δεν γνωριζουμε, η δεν μοιαζει σε μας και στην κοσμοθεωρια μας , δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει ,μπορει να ειναι χειροτερο ,μπορει ομως να ειναι και πολυ καλυτερο και να μας βοηθησει .....η κριση ειναι δικη μας.
      Η, ελληνικοτατα ,μην κρινετε μονον εξ ιδιων τα αλλοτρια....αυτο ειναι παλαιοτερο...μονον 2500 χρονων.

      Διαγραφή
  21. Καλα εσεις δεν ειπατε στα παιδια σας να μην παιρνουν καραμελλες ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΝΑΝΑΙ?
    Δεν καταλαβαινω, ετσι αθωα τα αφηνετε στα τσακαλια?Τον εαυτο σας τον αφηνετε ετσι ανετο, γιατι θεωρειτε οτι, αφου το κανει ο ταδε συμβουλος ,που τον ψηφισα ειναι καλος(αλοιμονο, δεν θα τον ψηφιζατε ,αν πιστευατε οτι ειναι κακος),αλλα και να το περνατε στα παιδια ..πολυ αφελες το βρισκω.Σε καλο να σας βγει....και στα παιδια σας, η καλοπροαιρετη σταση σας.ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΜΗΝ ΠΕΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΚΑΙ ΓΚΡΕΜΟΤΣΑΚΙΣΤΕΙΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απαντηση στον 9:46
    Δεν θελω να το παω σε προσωπικη κοντρα
    Να εξηγησετε και στα παιδια σας οτι οι τοπικοι αρχοντες(τρομαρα τους!!!) δεν βγαινουν απο το καπελο ενος μαγου.
    Εαν παιρνουμε δωρα απο αυτους που μας βρομιζουν οντως ειμαστε ανηθικοι.Εαν τους ψηφιζουμε παρολο που ξερουμε τι ειναι ο καθενας,και βγαζουμε την ουρα μας απ'εξω τοτε ειμαστε 10 φορες ΑΝΗΘΙΚΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ α-π-ό-λ-υ-τ-α και προσπαθώ να μην ενδίδω σε ό,τι μου ζητούν. Πριν από τα δώρα και τα μεζεδάκια, προέχουν οι αρχές στη ζωή... Και αν λαθέψω (ανθρώπινο), δε ζητάω τα ρέστα, γιατί τότε θα είμαι δις εξαμαρτείν...
      Εσείς; Εξηγήσατε στα παιδιά σας; Παραδέχομαι, είναι πολύ δύκολο να τους το πείτε κατόπιν εορτής... Φαντάζομαι όμως, ότι στο μέλλον τουλάχιστον δε θα επαναλάβετε το λάθος.

      Διαγραφή
    2. Τα παιδια καταλαβαινουν!Πειτε τους λοιπον οτι υπαρχουν παιδακια που μενουν διπλα στο ρανταρ κι εχουν καρκινο στον εγκεφαλο.Μετα ,ρωτηστε τα αν θελουν τα ποδηλατα - βραβεια του αεροδρομιου.

      Διαγραφή
  23. Μακριά από υποκριτές και τα δωράκια τους...
    Ξέρουμε πολύ καλά το ποιόν των "σπόνσορς" της Λούτσας...
    Η όλη κατάσταση μου θυμίζει λίγα χρόνια πίσω, εκείνη την ανεκδιήγητη "σκυλοταβέρνα-μπουζουξίδικο" στην καρδιά της οικιστικής ζώνης του Αγίου Νικολάου, που δεν άφηνε να κοιμηθούν οι περίοικοι μέχρι τα ξημερώματα, με σκυλοτράγουδα και που διαφημιζόταν με τεράστιες κακάσχημες ταμπέλες ως "σπόνσορ"- τρομάρα μου- του αθλητικού κέντρου (τα γηπεδάκια μπάσκετ-βόλεϊ) στο τέρμα των λεωφορείων... Δε σας κάνω πλάκα, ήταν ένα επίδοξο νυχτερινό κέντρο στην κυριολεξία ανάμεσα στα σπίτια, με την ανοχή των αρχών, για σχεδόν πέντε χρόνια!!! Άλλη μια θριβερή περίπτωση προστατευόμενης παραβατικότητας που θα διαιωνιζόταν, όπως οι υπάρχουσες των παραλιακών μπαρ, αν αυτή η τραγική επιχείρηση-λαμογιά δεν έπεφτε έξω στο οικονομικό...
    Τέτοιες εκδηλώσεις αγαπητοί "άρχοντες" κρατείστε τες για τον εαυτό σας!
    Εξάλλου, υπάρχουν αρκετοί σοβαροί ποδηλατικοί σύλλογοι να ασχοληθεί κανείς, που αγαπούν πραγματικά το σπορ και δεν υποκρίνονται φθηνά, προωθώντας τα γνωστά συμφέροντα των νονών της νύχτας και των νυχτερινών τους κέντρων και με κερασάκι το αεροδρόμιο...
    Μακριά συνδημότες, μαυρίστε τους επίορκους σε όλες τους τις εκδηλώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μετά από όλα αυτά για την χαρά των παιδιών ,και τα αλλα ευτράπελα που μας γράφει ο Λάμπρου και οι δικοί του, θα μας εξηγήσει το νταραβέρι με τον Ζαχαριάδη ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ,ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ευρώ;;;Αυτή η γελοία φωτο με τον Λάμπρου στην μέση και την Σκύλα και Χάρυβδη δεξιά και αριστερά του , τι θέλει να πιστοποιήσει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η χαρα του καθε πικραμενου εγινε η φωτο.Μια εικονα χιλιες λεεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ουυυυυυυυυυυ παλιο λαμογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανωνυμος Ανωνυμογλου16 Οκτωβρίου 2012 στις 10:34 π.μ.

    Θέλει να πιστοποιήσει ότι αναδείχθηκε,βγήκε από το λαγούμι του και πλέον είναι μέρος του "συστήματος"...Αυτό το σύστημα,που κάποια στιγμή θα το πάρει ο διάολος μαζί του,να κάνουνε τρελλίτσες,μην πάνε τσάμπα και οι φουστίτσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΕ "ΣΥΝΑΝΤΩ" ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΣΤΟΧΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ.

      Διαγραφή
  28. καντε like στη σελιδα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Άσχετο τώρα, αυτό το είδατε (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 6-10-2012):

    http://agiosnicolaosartemidos.blogspot.gr/search?updated-min=2012-01-01T00:00:00%2B02:00&updated-max=2013-01-01T00:00:00%2B02:00&max-results=9

    Αν είναι δυνατόν με ποιά λογική λειτουργούν κάποιοι στο ΔΣ; Της διαιώνισης της παρανομίας με το έτσι θέλω; Ποια η τεκμηρίωσή τους για την απόρριψη της πρότασης του προέδρου; Εδώ το πράγμα είναι πλέον προκλητικό... Ένας εισαγγελέας επίτέλους...
    Γιατί το blog δεν ασχολήθηκε με το θέμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μόνο εγώ παρατήρησα ότι ενώ κατέβαιναν τα ποδήλατα,τα αυτοκίνητα ανέβαιναν ανενόχλητα;Μόνο εγώ το θεώρησα ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ για τα παιδιά?Βέβαια,ήταν μπροστάρηδες οι Maiami Vice με μηχανή και ασύρματο,ήταν όλα ΟΚ! Αυτά κύριοι,είναι γελοιότητες.
    Απλές γελοιότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απορία κατοίκου Αγ. Νικολάου:
    Η ΕΟΜΑΚ του Τερλέγκα και των σκυλάδικων, που μας ξενύχτησαν το καλοκαίρι, της αρπαχτής των ευρωπαϊκών προγραμμάτων (κατά το καταστατικό της) σαν τί συν-διοργανώνει με τον Πουλάκη ποδηλατικούς γύρους;
    Τόσα σουβλατζίδικα στην πόλη κάνουν σοβαρότερη δουλειά από τους ΕΟΜΑΚΠουλάκηδες και προσφέρουν κάτι, αυτοί τι θέλουν και μας ενοχλούν και βάζουν σε κίνδυνο, οι ανόητοι, τον κόσμο;
    Ονειρεύονται την τριανδρία, που έγινε πεντανδρία, να την κάνουν οκτανδρία και να συνεχίσουν να βασιλεύουν;
    Ελπίζω ο κόσμος επιτέλους να ξυπνήσει και να τους χαρίσει αυτό που τους αξίζει: πίσσα και πούπουλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 56 σχολια μετα....στην πλειοψηφια τους ΑΡΝΗΤΙΚΑ !!!αναρωτιεμαι,το μπλογκ εξακολουθει να θεωρει την εκδηλωση πετυχημενη;;;;;;;εξακολουθει να συγχαιρει τους διοργανωτες;;;;;εξακολουθει να θεωρει ανωδυνη την αποδοχη χορηγιων του αεροδρομιου;;;;γιατι υποψιαζομαι (και χαιρομαι ιδιαιτερα)οτι και η δημοσιευση της εμετικης φωτογραφιας και το σχολιο σκοπο ειχαν να μας ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ Ν'ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας τσιγκλάτε και θα απαντήσουμε...
      Όσοι ενοχλούνται από το blog μας χαρακτηρίζουν ισοπεδιστές και χαιρέκακους.
      Με αυτήν την ανάρτηση πραγματικά δείξατε ότι δεν έχει σημασία τι γράφουμε εμείς... ο κόσμος έχει άποψη την οποία απλά εμείς μερικές φορές εκφράζουμε.
      Η παρούσα ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε όσους μας κατηγορούν...
      Για τον αναγνώστη από τον Αγ. Νικόλαο τον ενημερώνουμε ότι τώρα λάβαμε γνώση αυτής της απόφασης.
      Επειδή όμως έχουμε γίνει και εμείς λίγο πονηροί θα θέλαμε πολύ να μας στείλετε τα πρακτικά (εφόσον υπάρχουν) αυτής της συνέλευσης της επιτροπής ποιότητας ζωής, για να βεβαιωθούμε εάν είναι όπως τα λέτε....
      δηλαδή εάν τέθηκε προς ψήφιση το θέμα της οριστικής αφαίρεσης της άδειας μουσικής... ή ήταν ένα απλό ευχολόγιο.
      Τέλος, εάν είναι όπως τα λέτε είμαστε μαζί σας.

      Διαγραφή
    2. Επισημάνσεις.
      Το σπορ της ποδηλατοδρομίας είναι μια καλή πρωτοβουλία και πρέπει να προωθείται.
      Το θέμα είναι να μην προωθείται από διάφορους πονηρούς που θέλουν να εκμεταλλεύονται την υπόθεση αυτή (ποδήλατο, άσκηση, ποδηλατοδρομία) επικοινωνιακά και για να αποπροσανατολίσουν τον κοσμάκη από τα πραγματικά προβλήματα.
      Είναι μήπως τυχαίο ότι ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη επιζήμιες για την Αρτέμιδα ενέργειες του Δήμου και του Κράτους γενικότερα, κάποιοι τοπικοί παραγοντίσκοι, (Λάμπρου, κλπ) πιόνια της δημοτικής αρχής Σπάτων – Αρτέμιδος και του αεροδρομίου (βλέπε Ζαχαριάδη), πλασάρουν και εκμεταλλεύονται το σπορ της ποδηλατοδρομίας;
      Τι τους έπιασε ξαφνικά;
      - Και γιατί δεν οργάνωσαν μια ποδηλατοδρομία ενάντια στις αυθαιρεσίες του Δήμου και του αεροδρομίου;
      -Γιατί δεν οργάνωσαν μια ποδηλατοδρομία ζητώντας να λειτουργήσει σωστά η δημοτική επιτροπή του αεροδρομίου, που σήμερα έχει απενεργοποιηθεί από την δημοτική σύμβουλο και πρόεδρό της, πρώην δήθεν αγωνίστριας, κα Μαρία Ζήση;
      -Γιατί δεν οργάνωσαν μια ποδηλατοδρομία αφιερωμένη στον αγώνα ενάντια στο Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων της συμφοράς, με αίτημα να συνδεθεί η αποχέτευση με την Ψυτάλλεια;

      Διαγραφή
    3. Η ιστορία επαναλαμβάνεται και οι δημότες να μη ξεχνούν.
      Παραδείγματα πολλά.
      Θυμάστε την κα Μαρία Ζήση. Πρωταγωνιστούσε κάποτε σε αγώνες, πορείες και εκδηλώσεις κατά του αεροδρομίου. Έτσι κατάφερε να γίνει δημοτική σύμβουλος και Πρόεδρος της δημοτικής επιτροπής για τα προβλήματα με το αεροδρόμιο. Όμως η επιτροπή αυτή έχει μείνει στα χαρτιά. Καταλάβατε πιστεύω τι έγινε και τι γίνεται. Εκμεταλλεύονται οι διάφοροι τα προβλήματα για να αναδειχθούν, αυτό είναι.
      Το ίδιο κάνουν και κάποιοι άλλοι που μεθόδευσαν την ανάσταση της Ομοσπονδίας συλλόγων Αρτέμιδος, δήθεν για αντιμετώπιση των προβλημάτων, όμως μετά από κάποιες κρυπτο-αβανταδόρικες εκδηλωσούλες για το ΚΕΛ, βλέπουμε να έχουν εξαφανιστεί ενώ γίνεται χαμός με τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου που ήδη χωροθέτησε παράνομα στο Πλατύ χωράφι και ούτε μια ένσταση οι «αγωνιστές» της Ομοσπονδίας

      Διαγραφή
    4. Οι διαχειριστες του μπλογκ μπορει να συγχαιρουν οποιον νομιζουν και οι μπλογκιτες,να διαφωνουν.Αυτο ειναι και το νοημα των μπλογκ.Αν ηταν να συμφωνουμε ολοι ,εεεεεεεεε τοτε θα καναμε πολυανδρια, τυπου ΔΣ.Το εντυπωσιακο για μενα ειναι οτι μια ΚΑΛΗ ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ,καταφεραν, επειδη δεν εχουν την εξωθεν καλη μαρτυρια ,να την μετατρεψουν σε ομαδικη αντιδραση.Αντι λοιπον να μεμφονται τους δημοτες,με επιχειρηματα του τυπου ,δεν θελετε το καλο της πολης,(αστεια εκ των προτερων),να αναρωτηθουν επι τελους.Γιατι υπαρχει τετοια δυσαρμονια με το λαικο αισθημα?Τοσοι πολλοι ειναι κακοι και ανοητοι ,η οι ιδιοι δεν περπατανε σωστα? Το να αρνεισαι να δεις την πραγματικοτητα...ουκ ανδρος σοφου.Αρα η δεν καταλαβαινουν η καταλαβαινουν, αλλα....δεν τους ενδιαφερει,κοινως η εισαι κουτος, η κανεις τον κουτο.Και στις δυο περιπτωσεις εισαι επικινδυνος και ακαταλληλος σαν ηγεσια.ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ...και ας μην συμφωνει κανενας μαζι μου.Ειναι ανεπαρκεις, παλαιοκοματικου τυπου και αντιληψης, χωρις οραμα και χωρις επαρκη παιδεια,για να δουνε μακρια.Φθανει να δει κανεις τα πρακτικα για να το καταλαβει. Οι πλειστοι εξ αυτων,οι υπολοιποι απλως δεν εχουν αρκετο σθενος να αντιδρασουν σε αυτους που οδηγουν.
      Αναρωτιεμαι βεβαια, δεν υπηρχαν καλυτεροι,η τα κριτηρια επιλογης τους (γιατι εκλεχτηκαν μην το ξεχναμε)ηταν λαθος?Μηπως ισχυει, το ηταν στραβο το κλιμα το εφαγε και ο γαιδαρος....Το κλιμα πεταει νεους βλαστους η το εφαγε οριστικα ο γαιδαρος?

      Διαγραφή
  33. Βρε ποια Ομοσπονδία Αρτέμιδος; Από πότε έχει να κάνει εκλογές και πως λειτουργεί;
    Αν αυτή η Ομοσπονδία είχε οντότητα θα διέγραφε από μέλος της την κα Άννα Ραφτοπούλου (που νομίζω είναι και γραμματέας της), επειδή πρόσφατα στο Δημοτικό Συμβούλιο Σπάτων - Αρτέμιδος ψήφισε ΝΑΙ στην προώθηση διαδικασιών για ανάθεση υπηρεσιών συμβούλου στο Πολυτεχνείο με αντικείμενο έργου τη στήριξη των μεθοδεύσεων της Δημοτικής Αρχής για ΚΕΛ στο Πλατύ χωράφι Μνημονεύεται στην απόφαση που ψήφισε η «αγωνίστρια» κα Α. Ραφτοπούλου, ότι η σχετική σύμβαση ανάθεσης σχετίζεται ακριβώς με την υπ’ αριθ. 87/2012 αμαρτωλή απόφαση του Δημ. Συμβουλίου Σ-Α, σύμφωνα με την οποία όμως επελέγη – παράνομα βέβαια – το πλατύ χωράφι ως χώρος εγκατάστασης του ΚΕΛ και ανατέθηκαν απευθείας (πάντα με την ίδια απόφαση 87/2012) οι 5 προμελέτες του έργου στην αμερικάνικη εταιρεία Μ2RENEWABLES
    Και για να μην υπάρχουν αμφιβολίες το θέμα που ψήφισε ΝΑΙ η κα Ραφτοπούλου στις 10.9.2012 ήταν «Λήψη απόφασης για τη σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης συνεργασίας Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και ΕΜΠ για την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για το θέμα της αποχέτευσης σύμφωνα με την εισήγηση της υπ’ αριθ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου»
    Και για να μην υπάρχει αμφιβολία ιδού το απόσπασμα των Πρακτικών του Δ.Σ. Σπάτων Αρτέμιδος (10.9.2012), με το ΝΑΙ της κας Ραφτοπούλου, όχι γιατί οι άλλοι της αντιπολίτευσης που ψήφισαν ΝΑΙ και ΠΑΡΩΝ είναι καλύτεροι. Διαβάστε λοιπόν:
    [ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κασίμης Γεώργιος.
    ΚΑΣΙΜΗΣ: Κύριε Πρόεδρε επειδή και στην καινούρια εισήγηση του Αντιδημάρχου, όπως τροποποιήθηκε, δεν ξεκαθαρίζεται σωστά και σαφέστατα η απόφαση, πάρα τις παρεμβάσεις του κυρίου Γκινοσάτη και παραμένει όλη η εισήγηση να αναφέρεται στην 87/2012 απόφαση και όχι σε κάτι άλλο, γι’ αυτό λοιπόν δεν μπορώ να την ψηφίσω αυτή την απόφαση. Θέλω οπωσδήποτε επιστημονικό συνεργάτη του Δήμου, όχι όμως κάτω από αυτές τις διαδικασίες, με αυτή την τροποποίηση και γι’ αυτό ψηφίζω παρών.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ντουρντουρέκα Καλομοίρα.
    ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΡΕΚΑ: Παρούσα.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μποτζιολής Δημήτριος.
    ΜΠΟΤΖΙΟΛΗΣ: Παρών. Ο κύριος Ραφαήλ αποχώρησε.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Τσαντήλας Χρήστος; Μάρκου Δημήτριος.
    ΜΑΡΚΟΥ Δ.: Κύριε Πρόεδρε επειδή κι εγώ δεν είμαι σίγουρος ως προς την νομιμότητα, γι’ αυτό ζήτησα και αναβολή, για να εξεταστεί αν όντως είναι δυνατόν να καταρτιστεί μια τέτοια σύμβαση, θα ψηφίσω κι εγώ παρών.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Τούντας Αντώνιος.
    ΤΟΥΝΤΑΣ: Ναι, δεδομένου ότι ο Δήμαρχος έτσι κι αλλιώς εκτιμώ ότι πριν την υπογραφή της σύμβασης θα ελέγξει το θέμα της νομιμότητας.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ραφτοπούλου Άννα.
    ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΥ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Στάμου Δημήτριος;
    ΣΤΑΜΟΥ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κατραμάδος Σταύρος.
    ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΣ: Παρών.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δανέζης Ευάγγελος.
    ΔΑΝΕΖΗΣ: Όχι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γιαννάτος Σωτήριος;
    ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Όχι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Το θέμα γίνεται δεκτό κατά πλειοψηφία. Η παρούσα απόφαση έλαβε αριθμό 206/2012. Ο Δήμαρχος θέλει να πει κάτι].
    - Δανέζης και Γιαννάτος μόνο ψήφισαν ΟΧΙ
    Αυτά για να μάθουν όλοι οι φίλοι, γιατί βρίσκουν έδαφος και οι πονηροί που εκμεταλλεύονται τις όποιες εκδηλώσεις και ποδηλατοδρομίες έχοντας στον νου τους άλλα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ17 Οκτωβρίου 2012 στις 8:28 π.μ.

    ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΓΥΡΟ;
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ Η ΟΧΙ;
    ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΕΤΕ;
    ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΕΙ;
    ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΩΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΑΝΩΝΥΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ;
    ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΜΕ.
    ΥΓ.ΕΔΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΛ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΚΕΝΤΡΑ!!! ΜΗΠΩΣ ΧΑΣΑΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗ ΜΠΑΛΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ανωθεν μου αγανακτισμενε ποδηλατη,τι τα βαλατε και ανορθογραφα μαλιστα ,με το μπλογκ?Εδω δεν συζηταμε για τους διαχειριστες....δεν το πηρατε ειδηση?Τοσα σχολια απαντουν στα ερωτηματα σας και σε ποιους αρεσε και σε ποιους οχι ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ,εσεις ειδηση δεν πηρατε?Θα μου επιτρεψετε να σας πω οτι μαλλον ,απο αυτους που κανουν οτι δεν καταλαβαινουν ,οπως εγραψα πιο πανω ,ειστε.Δεινον προς κεντρον λακτιζειν, κυριε μου.Το μπλογκ ειναι μπλογκ, χωρος συζητησης και ανταλλαγης αποψεων,αυτο κανει.Τις οργανωσεις και τις εκδηλωσεις τις κανει η δημοτικη αρχη.Τοσους φορεις ειδα στην ιστοσελιδα του δημου, Ξενοφων κλπ κλπ κλπ Δεν οργανωνουν τα μπλογκ ουτε η θεια μου η Μαγδαλω.Εχετε χασει εντελως την μπαλα ,και την ψυχραιμια σας μαζι, οπως και την ορθογραφια σας,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΘΕΤΕΤΕ.Εκεινο δεν το φοβερο επιχειρημα,γιατι δεν ερχεσθε τις Παρασκευες....ειναι δημοτικη πρωτοβουλια η ιδιωτικη παρεα?Παλι χασατε την μπαλα ,αφου περνατε καλα τις Παρασκευες,τι τα θελετε τα περι χορηγιαςκαι τις επισημοτητες?
      Ποιος σας εμποδισε να περνατε καλα,με το ποδηλατο σας με η χωρις ΧΟΡΗΓΟ?
      Χρειαζεσθε επικροτηση για να περνατε καλα? Θελετε κοινο ,για να διασκεδασετε?Κοινο χρειαζονται συγκεκριμενες κατηγοριες,οι καλλιτεχνες πχ,μηπως ειστε καλλιτεχνης του ποδηλατου?Τοτε να μαζευτουμε να σας χειροκροτησουμε, γιατι αυτα που γραφετε,δεν ειναι για χειροκροτημα για αλλο πραγμα ειναι.

      Διαγραφή
    2. Μια ακομα παρατηρηση για τον 8 28.
      Γιατι αλαξατε ψευδωνυμο?Επαμε ,η γραφη ειναι αποτυπωμα,αστεια νομιζετε οτι το ελεγα?Φαινεται, κανει μπαμ ,να αλαζεις ψευδωνυμα στην ιδια αναρτηση απο σχολιο σε σχολιο.Για φαντασθειτε εγω πχ, να υπογραψω το σχολιο μου τωρα, ως ΣΟΥΛΑ...δεν θα με καταλαβετε?Η στουθο καμηλος κρυβει το κεφαλι της στην αμμο και νομιζει οτι κρυφτηκε...,ειμαστε μεγαλα παιδια ...ελπιζω.....και δεν θεωρουμε το ποδηλατο ...παιχνιδι,ουτε βεβαια την γραφη...κρυφτο η κυνηγητο.
      Αριστογειτων η...... Σουλα

      Διαγραφή
    3. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ17 Οκτωβρίου 2012 στις 9:59 π.μ.

      ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΧΟΡΗΓΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΙΝ ΒΑΛΑΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΜΠΑΡ. ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ, ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΧΟΡΗΓΟ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΚΕΝΤΡΑ!

      Α-Ι-Σ-Χ-Ο-Σ

      Διαγραφή
    4. α!!!!εσυ παιδι μου εισαι τουβλο!διαβασε προσεκτικα ΤΙ σου λεμε!!σ'αρεσει το ποδηλατο;μπραβο!αγαπας την πολη;ξαναμπραβο!παρε το ποδηλατο κι αγωνισου για τα προβληματα της!!!ΚΑΝΕ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΕΣ ΜΕ ΝΟΗΜΑ!!ΚΑΙ γραψε στις αφισες... ελατε να τρεξουμε οπως θαπρεπε να κανουν αυτοι που μας εχουν κανει ΤΗ ΖΩΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟ!ελατε να διαμαρτυρηθουμε για ΤΗΝ ΑΠΡΑΞΙΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ....ΧΟΡΗΓΟΣ:Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!

      Διαγραφή
    5. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ17 Οκτωβρίου 2012 στις 11:23 π.μ.

      ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.
      ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΝΕΝΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ.
      ΤΡΙΤΟΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΓΥΡΟ.
      ΤΕΤΑΡΤΟΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑΤΡΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ
      ΡΩΤΑΣ ΕΜΕΝΑ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΓΥΡΟ.ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑΙ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ.
      ΕΣΥ ΚΑΤΣΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ.
      ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΔΩ ΕΙΣΤΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΑΣΧΟΛΗΘΩ.
      ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.

      Διαγραφή
    6. Ανωνυμος Ανωνυμογλου17 Οκτωβρίου 2012 στις 12:42 μ.μ.

      Αγανακτισμένε ποδηλάτη,με κάτι τέτοιες φράσεις ανθρώπων που ψηφίζουν (ψηφίζεις φαντάζομαι),φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. "ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟ" Κάτι τέτοια "μυαλά" ανέχονται άτομα που παρανομούν,αρκεί μωρέ να περνάμε καλά!.... ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!Νοοτροπία νεοέλληνα επιπέδου ασβού!

      Διαγραφή
    7. ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΛΟΥΤΣΙΩΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ!!! "ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΛΑ"!! ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΟΡΟΥΝ! ΚΑΘΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΕΡΙΤΤΕΥΕΙ.
      ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΒΑΘΕΙΑ ΑΝΗΘΙΚΟ....

      Διαγραφή
    8. Αλλος ενας ανορθογραφος που δεν εμαθε ακομα τις καταληξεις σε αι και ε των ρηματων ,δοξα τον θεο ,ΑΠΟΧΩΡΕΙ.Αφου δεν καταφετε να μαθει κατι τοσο απλο ,εκατομμυρια το χειριζονται σωστα και σχεδον ολοι οι μπλογκιτες εδω,θα καταλαβει τα ...δυσκολα....?Στο καλο,ΚΑΙ τριτο ενικο γραφεΤΑΙ με αι, δευτερο πληθυντικο, ΠΑΤΕ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ ,με ε ,διαβολε, δεν ειναι τοσο δυσκολο πια...που μου θελετε και ψυχιατρικη εκτιμηση.....Τι δεν καταλαβαινει βρε μπλογκιτες,τοσο δυσνοητα ,υψηλης διανοησης πραγματα γραφω?

      Διαγραφή
    9. αγανακτισμενε ποδηλατη...εχεις κατι αποριες!!!!ειδες κανεναν απο τους 3 φωτογραφημενους να διαμαρτυρεται;ειδες κανεναν απο τους 2 της δημ.αρχης φωτογραφημενους να διαχωριζει τη θεση του;;;;να λεει... ΟΧΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ,ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΑΑΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΒΓΕΙ ΓΙΑ ΒΡΟΥΒΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ(που τις εχει στο τσαντακι).Πραγματι ειναι απο αλλη μερα και φυσικα για να το γνωριζεις ΤΟΣΟ καλα εισαι ενας απο τους τρεις κι αντι να γραψεις τα ΟΠΟΙΑ επιχειρηματα σου,ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ!Οσο για τα σχολια που σου φαινονται ασχετα,απλα σου υπενθυμιζουν τις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ σου και οσα καθε νοημων θετει σε προτεραιοτητα...την σωστη αποχετευση,την προστασια της πολης..τη δημιουργια μιας συγχρονης πολης ΧΩΡΙΣ ΝΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!

      Διαγραφή
    10. Τελεια η παγιδα....Ετσι πιανεις τα θηρια.....τα τσιγκλας και τα οδηγεις στην παγιδα,γιατι κατα βαθος ειναι ...κουτα.....
      Ουδεις εκων κακος ,ουτε αυτο θα το καταλαβει, ο τρελλος..... ο Πλατων το ειπε.Η κουταμαρα ειναι γενετικα προσδιορισμενη,αυτο δεν ειναι ρατσισμος, ειναι επιστημονικα αποδεδειγμενο,για να θυμηθουμε...αλλη αναρτηση.

      Διαγραφή
  35. Ο ρόλος της Ραφτοπούλου σαν δημοτική σύμβουλος, είναι περίεργος και ύποπτος...Για προτάσεις και όραμα ...ακατοίκητο το έχει η κυρία. Είμαι σίγουρος ,ότι δεν ξέρει τι ψήφισε.Τώρα αν κρύβονται άλλα θέματα περίεργα...θα φανεί στην πορεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γιατί η Ζήση που ,ο δημαρχούλης μας ο κακομοίρης ,την έβαλε σε ένα σωρό επιτροπές τι ρόλο παίζει;;Και μας εξαπάτησε για να την ψηφίσουμε, και ανεπαρκέστατη είναι σε όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΝΑΙ ΡΕ 8.28 , ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΕΙΣΑΙ, ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΞΕΠΛΕΝΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ , ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙ...ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γιατί δεν κάνουνε ποδηλατοδράση στο αεροδρομιο ,σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις παρανομίες του και αυτά που χρωστάει στους δημότες;;Αλλά τι λέω να πάνε κόντρα στους ευεργέτες τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυ σωστα!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανωνυμος Ανωνυμογλου17 Οκτωβρίου 2012 στις 12:47 μ.μ.

      Συμφωνώ 8.45,αλλά,αυτό που λες,είναι το λογικό.Βλέπεις ο δήμος να λειτουργεί με τη λογική;Η μόνη λογική που κυριαρχεί,στην οποία τους βλέπω όλους σύμφωνους,είναι η λογική της κουτάλας...Οσο πιο μεγάλη,τόσο πιο χορτάτοι!

      Διαγραφή
  39. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΤΕ ΣΠΟΝΣΟΡΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟ "ΣΟΥΛΑ" , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΤΡΙΚΑΛΛΩΝ; ΕΠΙΤΕΛΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ , ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ,ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΟΛΕΣ ΡΟΖΑΛΙΕΣ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΧΡΩΜΑΤΑΚΙ ..ΑΡΕΣΕΙ.....ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ο συλλογος του πρασινου λοφου εχει παρει λεφτα απο το αεροδρομιο;
    εχει ζητησει να του φτιαξει δρομους και πλατειες;
    ερωτηση κανω αν ξερεις απαντας
    απο οτι γνωριζω οι περισσοτεροι συλλογοι εχουν ζητησει απο το αεροδρομιο(πελοποννησιοι,ηπειρωτες,πρασινος λοφος,δημιουργια,εομακ,βενια,γαληνη κλπ)
    τελικα ποιοι συλλογοι δεν ζητανε;
    μηπως οι συλλογοι στους οποιους ειναι μεσα μια συγκεκριμενη κυρια που ειναι εχθρος του αεροδρομιου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπαρχουν συλλογοι που ΔΕΝ συντηρουνται απο το αεροδρομιο;;;;;;;;ποιοι;; ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!Υπαρχουν στη πολη μας εχθροι του αεροδρομιου;γιατι λοιπον προβαλλονται μονο οι ΔΟΥΛΟΙ του;;;;;;αλλα ξεχασα εχει απαντηθει στον ελλ.κινηματογραφο....ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ!

      Διαγραφή
    2. Ναι πήρε και ο Πράσινος Λόφος

      Διαγραφή
    3. Υπάρχουν κι άλλοι που ίσως παίρνουν κρυφά;

      Διαγραφή
    4. Τελικά μη την ψάχνετε ελάχιστοι σύλλογοι και ομάδες δεν θα ήθελαν να τα πάρουν από το αεροδρόμιο.

      Διαγραφή
    5. Δηλαδή, σαν ποιος δεν θα έπερνε ποτέ από το αεροδρόμιο;

      Διαγραφή
    6. Κοίτα, η Ομοσπονδία δεν τα παίρνει μεν απο το αεροδρόμιο, αλλά τι τα θες που είναι δεκανίκι του Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδος, που αυτός κι αν είναι ο "συμπαραστάτης" του αεροδρομίου
      Τελικά μόνο εκείνοι του ΟΠΑΣ δεν θα τα έπερναν με τίποτα. Πλάκα - Πλάκα αυτοί είναι σταθεροί και ανυποχόρητοι.
      Τους άλλους έχει φοβηθεί το μάτι μας

      Διαγραφή
    7. ΜΗΠΩΣ Ο ΑΡΗΣ ΗΤΑΝ ΠΑΠΑΣ;

      Διαγραφή
    8. θα σου πω ανωνυμε 2:08 ΠΟΙΟΣ δεν θα παρει ΠΟΤΕ απο το αεροδρομιο...εμεις του Πρασινου λοφου που γνωριζουμε καρκινοπαθη παιδια που ζουν διπλα στο ρανταρ...ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ!!!

      Διαγραφή
    9. Ναι η ομοσπονδια δεν παιρνει ΑΛΛΑ ...ΚΟΙΜΑΑΑΑΤΑΙ!ομως οι του ΟΠΑΣ...αστα φιλε μην τα σκαλιζεις γιατι ΒΡΩΜΑΝΕ!!Εχουν περασει απο ΟΟΟΟΛΑ τα κομματα και τους συνδιασμους και μετα τις εκατονταδες παρεμβασεις, ενστανσεις, καταγγελιες...στις οποιες επιδιδονται με μανια...αποτελεσμα ΜΗΔΕΝ!Δες το χαλι τριγυρω σου.Αυτοι ειναι ιδιοι μ'αυτους που βγαλαμε τωρα,το παιξανε αγωνιστες,πατησανε πανω στα προβληματα,γινανε γνωστοι,τους ψηφισαμε και......ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΜΕ!ταχουνε κανει πλακακια με την εξουσια,τους νονους,το αεροδρομιο,την κλικα του ΚΕΛ....Να φοβασαι λοιπον οσους τριγυριζουν γυρω απο τα προβληματα ενος τοπου ,να εμπιστευεσαι ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

      Διαγραφή
    10. ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
      Φίλε 3:32 μμ πως οι του ΟΠΑΣ είναι ίδιοι με αυτούς που βγάλαμε, αφού δεν διοίκησαν ποτέ για να έχουν ευθύνη για τα κακώς πεπραγμένα; Πως "βρωμάνε" αφού τίποτα και για κανένα αμάρτημα δεν έχουν καταλογισθεί και όσον αφορά το ότι κάποιοι από αυτούς πέρασαν κάποτε από δημοτικές παρατάξεις δεν σημαίνει τίποτα αφού διαφώνησαν με τα κακώς κείμενα σ' αυτές και εν πάση περιπτώσει κατ' αντιστοιχία είναι σαν να μας λες ότι οι πολίτες ευθυνόμαστε επειδή ψηφίζουμε διαχρονικά και επιλέγουμε διαφορετικούς σε κάθε εκλογές. Έ, όχι κι έτσι λίγο τραβηγμένη δεν είναι αυτή η θεώρηση των πραγμάτων; Όσο για το ΜΗΔΕΝ αποτέλεσμα που λες, τα ανακοινωθέντα λένε ότι οι Προσφυγές του ΟΠΑΣ (που ακολούθησαν και άλλοι) ενάντια στο ΚΕΛ στο Πλατύ χωράφι, είχαν ως αποτέλεσμα στη χειρότερη των περιπτώσεων να χαρακτηριστούν οι αποφάσεις του Δήμου ως "μη εκτελεστές", άρα ανυπόστατες και ανίσχυρες. Λίγο είναι αυτό; Οι Προσφυγές του ΟΠΑΣ ακύρωσαν ως τώρα το Δάνειο των 5.000.000 ευρώ που επιδιώκει ο Δήμος Σπάτων - Αρτέμιδος και είχε προθεσμία έως 30.9.2012, το οποίο θα πέσει στις πλάτες των δημοτών, επειδή ο Δήμος δεν εισπράττει τα καταγεγραμμένα έσοδα. Λίγο είναι αυτό; Οι προσφυγές του ΟΠΑΣ είναι που εξετάζονται σήμερα από αρμόδιες αρχές και έχουν γίνει ενάντια στις αποφάσεις του Δήμου περί αποχαρακτηρισμού κοινόχρηστων χώρων και της κατάστασης στην παραλία. Υπάρχει λοιπόν αποτέλεσμα, αλλά και να μην υπήρχε είναι κακό που κάποιοι μπόρεσαν και αντέδρασαν; Άλλωστε δεν μας ζήτησαν τίποτα, αυτοί ανέλαβαν το όποιο κόστος, τους όποιους νομικούς κινδύνους, το τρέξιμο και την κούραση. Αυτά κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι τα πραγματικά δεδομένα

      Διαγραφή
    11. Βρε 3:32 μμ όταν ο ΟΠΑΣ τρώει τις μηνύσεις από τις δημοτικές αρχές - εξουσίες με σκοπό τον εκφοβισμό για να του κλείσουν το "στόμα" (Βλέπε μηνύσεις το 2010 από την τότε δημοτική αρχή Αρτέμιδος), σου ζήτησε μήπως καμιά υποστήριξη ή δανεικά για τους δικηγόρους και τα δικαστήρια; Κάθεσαι στον καναπέ σου και συκοφαντείς λέγοντας ότι "ΒΡΩΜΑΝΕ" οι του ΟΠΑΣ, χωρίς να αναφέρεις στοιχεία, χωρίς να βγαίνεις επώνυμα αφού θες να πεις τόσο σοβαρά πράγματα και κρύβεσαι σαν «κότα» Δε λες όμως ότι οι εν λόγω του ΟΠΑΣ μεταξύ αυτών και ο Χ.Π. που τους εκπροσωπεί, απαλλάχθηκαν από κάθε κατηγορία και συκοφαντία των δημοτικών αρχόντων (πάνω σε δημοτικά και όχι προσωπικά θέματα) και μάλιστα πανηγυρικά από τη δικαιοσύνη, με εισαγγελική διάταξη. Επίσης λες για "αποτελέσματα ΜΗΔEΝ" του ΟΠΑΣ, παρότι έχουν δημοσιευθεί αυτές οι αποφάσεις της δικαιοσύνης και ένα σωρό άλλα νικηφόρα αποτελέσματα, όπως οι αθωώσεις, η παρεμπόδιση της Δημ. Αρχής σε παρανομίες, κλπ, (για τα κοινά ζητήματα που υπερασπιζόταν για την πόλη τους) και οι μηνυτές τους (της Δημ. Αρχής) είναι κατηγορούμενοι σήμερα για ψευδή καταμήνυση και παράβαση καθήκοντος, με αυτεπάγγελτη διαδικασία ποινικής δίωξης και όχι από αντεκδίκηση των ανθρώπων του ΟΠΑΣ. Μάθε λοιπόν αν δεν ξέρεις και μη λοιδορείς κρυπτώμενος πίσω από την ανωνυμία σου, ανθρώπους που θα έπρεπε να σέβεσαι.

      Διαγραφή
  41. ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ , ΠΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ; ΜΕΤΡΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΧΕΡΙΟΥ...ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΜΑΣ ΔΗΜΑΡΧΕ , ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΟΥ ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ. ΑΝΟΧΕΣ ΤΕΛΟΣ..ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΠΕΤΙΟΥΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΑ "ΣΤΡΕΙΔΙΑ" ΚΑΙ "ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ". ΑΜ ΔΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ρε Λάμπρου σε λυπαμαι!Ξινή στη βγάλαμε την ποδηλατάδα!!!!Παρηγοριάαα στον ώμο δεξιάαα ή αριστεράαααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ο καιμενος αναμεσα στη σκυλα και τη χαριβδη!!!

      Διαγραφή
  43. Λάμπρου,Ραφτοπούλου,Ρήγας,αντιδήμαρχοι...τι να δεις !!!Τι να πιώ για να μη τους θυμάμαι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι και να πιεις,οτι και να πεις 2 χρονια ακομα αυτα τα αποβρασματα θα οριζουν τη μοιρα της πολης μας,ΔΥΣΤΥΧΩΣ...

      Διαγραφή
  44. Να μην τους ξεχασεις...να τους θυμασαι καλα, γιατι εχουμε εκλογες σε δυο χρονια ...και χρειαζεται η καλη μνημη.Εγω μαλιστα σημειωνω σε μπλοκακι τα του Δημαρχου μας,καλα και κακα,ο δικος μας εχει και αρκετα καλα,αλλα και συμπασα την αντιπολιτευση και πριν ψηφισω, συμβουλευομαι το κιταπι,ετσι να μην ξεχνιομαστε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αν ξεχασεις, θυμησου το ΕΛΕΓΧΤΙΚΟ,(εγραψε ο τυπος) η καλυτερα το χτικιο ,εμενα μου εμεινε ...αξεχαστο.Χτικιασα να καταλαβω τι γραφει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΑΜΜΕΝΗ ΛΑΜΠΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.....
    (ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΛΕΙΠΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. που ειναι οι χαρτες??????????????? οεο.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Α ΡΕ ΜΑΙΟΞΥΛΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε! ειδε φως και μπηκε κι ενας ψυχακιας...γραφει καθε 10' κι απο μια μπαρουφα για χαρτες και λαμπες!!!! περαστικα!!!οεο!!

      Διαγραφή
  49. μηπως εχει κανεις λαμπα να αλλαξουμε του συναδελφου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΞΕΡΕΤΕ που ΕΧΕΙ καλα ΨΑΡΙΑ στη ΛΟΥΤΣΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό κόλπο αλλά παλιό! Όταν η συζήτηση μας βλάπτει γιατί αποκαλύπτονται τα αίσχη μας, τότε το γυρίζουμε στην πλάκα για ...μη περαιτέρω. Τέτοιους πολιτικούς έχουμε, δεν έχουν την αξιοπρέπεια να αντιμετωπίσουν τους πολίτες!

      Διαγραφή
    2. Ακριβως!!!η συγνωμη τους θα μειωνε τη ξεφτιλα τους αλλα....προτιμουν να γινονται ρομπες!

      Διαγραφή
  51. Οτι κουταμαρα και να γραψουν, το γεγονος οτι για μια εκδηλωση,ποδηλατου, επεσε τετοιο προγκηγμα ,παραμενει και ειναι αδιαμφισβητητο.Αφες αυτοις...Μωραινει κυριος ον βουλεται απωλεσαι.ΜΕ ΑΙ ...ΑΡΧΟΝΤΑ.....με την φωτο μανια.Τα εξυπνα ψαρια, δεν τσιμπανε δολωματα,οι τρεις που εγιναν δυο ,ο εξης ενας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 2 56 ,3 07, 3 14 ,3 17 ,4 32 , 4 33 δεν χρειαζεται να υπογραψω εεεεε? Ο 6 02.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!ρε Αριστογειτονα...ωρες -ωρες εισαι ΑΠΑΙΧΤΟΣ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΣ.Ολοι μπορειτε να γινετε ,για να μην μας πιανουν Κωτσους.Μαθημα γραφης (αποτυπωμα του γραφοντος)ειναι το μπλογκ.Μαλιστα ειναι ιδανικο δειγμα ,γιατι ειναι αυθορμητο.Θελει η εκδιδομενη να κρυφτει αλλα....φαινεται.....απο το γραπτο.το τελευταιο ειναι γενικης φυσεως και προς θεου , οχι προσωπικο.Δεν γνωριζω ευτυχως προσωπικα κανεναν,βλεπω ομως τα γραπτα τους που φωτογραφιζουν τους εγκεφαλους τους.Πριν τους κανουν αναδραση στο νεο Ψυχοπαιδαγωγικο......

      Διαγραφή
    3. ΚΑΛΑ ΕΕΕ, Η ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΙΚΉ ΚΊΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΕΙΡΑΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΕΟΥΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΠΊΤΕΥΞΉ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΠΑΕΙ ΣΥΝΕΦΟ

      Διαγραφή
    4. ΝΑΤΗ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.....8 52 ΑΚΡΙΒΩΣ .Αυτη την αποστοφο την ξερω απο το Ραφηνα.... μπλογκ.....Πως σου φευγει ετσι βρε παιδακι μου?Αλλο τικ ειναι αυτο παλι?σεξ και βια,ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΕΚΕΚΙ ΚΑΙ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ, ΓΝΩΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ασε μας δεν σε παιρνει....ΕΣΥ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΕΣ....να δειρεις ...Εκανες λαθος λεξη ,Μαιο Ξ ΥΛΟ ,ΑΛΛΟ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ....αλλα εδω ειναι ΛΟΥΤΣΑ,δεν ειναι Ραφηνα ,παλι τα εμπλεξες,το αλκοολ φταιει.

      Διαγραφή
  53. Θέλουν να κάνουμε ποδηλατάδες για... ιερό(!) σκοπό;
    ΟΚ! Να οργανωθεί ποδηλατάδα για την καταπολέμηση της ηχορύπανσης στη Λούτσα και Άγιο Νικόλαο! Ναι καλά ακούσατε ποδηλατάδα για την καταπολέμηση της ηχορύπανσης από τα παράνομα μπαρ!!!
    Μάλιστα να κανονιστεί η εκδήλωση, Παρασκευή ή Σάββατο βράδυ και να τερματίσει στο τέρμα των λεωφορείων στον Άγιο Νικόλαο, όπου οι διοργανωτές θα κεράσουν ποτάκι τους ποδηλάτες, ενώ η μουσική επένδυση της βραδιάς θα είναι εξασφαλισμένη και δωρεάν, από τα πανταχού παρόντα στη περιοχή, στη διαπασών, υπερμεγέθη ηχοσυστήματα των παρακείμενων beach bars που φροντίζουν εδώ και τόσα χρόνια για την πολιτιστική αναβάθμιση της λουτρόπολης, με διάσημους Dj's στα πλατό, ακατάπαυστα μέρα νύχτα!
    Καλό θα είναι η τελετή λήξης, να κλείσει με ομιλία τοπικών αρχόντων για την μέριμνα της πολιτείας ως προς τη διαφύλαξη του υψηλού επιπέδου ζωής των δημοτών της... Μόνο που η ομιλία θα πρέπει να γίνει εμβόλιμη στο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα των παρακείμενων clubs-beach bars και σε συνεννόηση με τους χειριστές των πλατό, ώστε να χαμηλώσει εγκαίρως η ένταση των μπιτς και των υπογούφερ, για να μπορούν να ακουστούν οι περήφανοι ομιλητές...
    Για να δούμε λοιπόν, υπάρχει θέληση για πραγματική δράση;
    Για ανάδειξη των πραγματικών προβλημάτων αυτής της πόλης; Α! Και σπόνσορας ο ... δήμος φυσικά !!!!

    Με τις υγείες σας , καληνύχτα, πάω να φορέσω τις ωτοασπίδες μου, παίζει "ρέιβ" η παραλία απόψε!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Επιτέλους γκρέμισαν τα παραλιακά παραπήγματα των μπαρ στο Φάρο! Τα καλά νέα της ημέρας! Οι καταγγελίες των κατοίκων εδώ και ένα χρόνο έφεραν αποτέλεσμα.
    Για να είμαστε δίκαιοι, παλαιότερα είχε γίνει κάποια καταγγελία από τον Αλτιπαρμάκη και επίσης θετικό ότι ο Δήμος πήρε τελικά απόφαση βρήκε το κονδύλι για το γκρέμισμα.
    Όμως οι πέριξ κάτοικοι απελπισμένοι από τη μεταμεσονύχτια ΦΡΙΧΤΗ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ, δαπάνησαν χρόνο και χρήμα και εκκρεμούσαν καταγγελίες παντού, Πολεοδομία, Λιμεναρχείο, Κτηματική, Εισαγγελία! Συγχρόνως ενοχλούσαν και το Δήμο.
    Και ιδού:
    Η ΑΡΧΗ ΕΓΙΝΕ!! Άντε με το καλό και στην υπόλοιπη παραλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΣΥΝΤΑΓΗ ΧΑΛΒΑ:

    4 ΚΙΛΑ ΣΥΜΙΓΔΑΛΙ
    3 ΚΙΛΑ ΝΕΡΟ
    2 ΚΙΛΑ ΖΑΧΑΡΙ
    1 ΚΙΛΟ ΛΑΔΙ
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: ΟΠΟΥ ΥΓΡΟ ΒΑΛΤΕ ΛΙΤΡΑ

    ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΒΑΡΑΤΕ ΤΗ ΒΕΦΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα παράσιτα και να παρεμβάλεις δε θα καταφέρεις να φρενάρεις να δημοσιοποιούνται αυτά που σε πονάνε.

      Διαγραφή
  56. Το νησι το μαζεψαν?Αυτο δεν ενοχλει ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ,τον δημο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδαμε από κοντά. Μαλλον ειναι μεγάλα βότσαλα; Πιθανόν και να απαγορευεται να τα πάνε αλλού. Δεν είμαστε σίγουροι. Κάποιος από το Δήμο πρέπει να απαντήσει, τί συμβαίνει, αλλά ποιος....

      Διαγραφή
    2. Δεν ειναι βοτσαλα.ΕΧΕΙ ΜΠΕΤΑ ΜΕ ΠΙΣΣΑ,ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΒΛΑ.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΨΙΑ.

      Διαγραφή
  57. ....τετοιοBUREK....καλη η προσπαθεια για χαβαλε(εχεις βαλει τα δυνατα σου)ΑΛΛΑ ΚΑΙ η συχνη παλινδρομικη κινηση ΚΑΙ η συγγενεια με το χαλβα σουχουν αφησει χοντρο προβλημα!αντε σημερα θα ποδηλατησεις παλι και θα συνελθεις...λιγο,γιατι για να ρθεις στα ισα σου ...θες εναν ειδικο!περαστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος Ανωνυμόγλου19 Οκτωβρίου 2012 στις 9:42 π.μ.

    Για εμάς τους δημότες,είναι καλό που τρολλάρετε,γιατί καταλαβαίνουμε με τι γελοία άτομα στη δημοτική αρχή έχουμε να κάνουμε.Συνεχίστε,δώστε δείγμα της ψυχοσύνθεσης σας,δώστε μας να καταλάβουμε πόσο άχρηστοι είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΠΤΟΥΥΥ, ΕΚΟΨΕ Ο ΧΑΛΒΑΣ, ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΜΠΟΙΝΓΚ ΦΤΑΙΕΙ.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μανώλη, 2:35... Ξενυχτάς βλέπω για να δώσεις αυτήν την "καραμέλα" απάντηση;;;
    Άσε που την κάνεις copy paste από ιστοσελίδα σε ιστοσελίδα θαρρώ!!!
    Βαριέσαι να γράφεις ή μήπως είσαι κι εσύ από αυτούς;;; Τελευταία όλο και διακρίνω που και που κάποιες ύποπτες αράδες στα μπλογκ.... (τι έγινε ενοχλείστε βρε παιδιά εκεί κάτω στα μουσικά πλατώ της παραλίας, από την αγανάκτηση του κοσμάκη;;;;).
    Φίλτατε, εκτιμάς δηλαδή ότι μπορούμε να καθησυχασθούμε ότι τάχα ο δήμος μπήκε επιτέλους στο σωστό δρόμο και ξηλώνει τα παράνομα μπαρ της παραλίας επειδή γκρεμίστηκαν τα τρισάθλια παραπήγματα στο φάρο (ΕΓΙΝΕ Η ΑΡΧΗ όπως λες;;; )
    ΤΟ ΧΑΛΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΑΡΧΗ ΟΥΤΕ ΤΕΛΟΣ σε αυτήν την πόλη της ανομίας!
    Αυτές οι παραλιακές αυθαίρετες προχειροκατασκευές που αναφέρεις, "έβγαζαν μάτι" ΧΡΟΝΙΑ τώρα και καταδυνάστευαν βάρβαρα τη ζωή των περίοικων και των παιδιών τους!!!
    Αν περιμένουμε να φιλοτιμηθεί ο δήμος να κάνει το ίδιο πχ και στην παραλία του Αγίου Νικολάου, θα περιμένουμε μάταια δεκαετίες ολόκληρες αν όχι για πάντα!
    Μη ρίχνετε στάχτη στα μάτια για να κερδηθούν χρόνος και εντυπώσεις...
    Δεν πειθόμαστε ότι άλλαξε κάτι. Η δημόσια αρχή είναι υπόλογη για την αηδιαστική κατάσταση από την ηχορύπανση των μπαρ στις παραλίες Αρτέμιδος-Αγίου Νικολάου και δεν δικαιούται να εισπράξει το παραμικρό εύσημο για τις ανύπαρκτες δράσεις της απέναντι σε ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα (και επειδή αναφέρεις και συγκεκριμένο πρώην δήμαρχο, αλήθεια για πες μου τι ουσιαστικές ενέργειες έγιναν για την ηχορρύπανση επί των ημερών του;;; Έκλεισε κανένα μπαρ τότε και δεν το γνωρίζω μήπως;;;). Η ίδια πολιτεία είναι αυτή που καλλιέργησε το έδαφος και φύτρωσαν (και φυτρώνουν και θα φυτρώσουν μπαρ με άδειες μουσικής-σκάνδαλα, μέσα στην οικιστική ζώνη, δίπλα στα σπίτια). Υπενθυμίζω ότι την ίδια ώρα που λες ότι ξηλώθηκαν τα παραπήγματα του φάρου, αδειοδοτήθηκε και ήδη λειτουργεί από το καλοκαίρι ένα ακόμα beach bar στον Άγιο Νικόλαο δίπλα δίπλα σε όλα τα άλλα!!! Μετά από τόση κατακραυγή, συνεχίζεται η "ανάπτυξη" της παραλίας με καινούργια "καταστήματα"!!! Τι μου λες λοιπόν ότι η ΑΡΧΗ ΕΓΙΝΕ και πράσινα άλογα;;;;).
    "Μαγαζιά" που αναιδέσταστα μας διαλύουν τις ζωές μας, με την ασύστολη ηχορύπανση που παράγουν, η ίδια η πολιτεία έχει την υποχρέωση να τα ξεριζώσει ένα προς ένα, άμεσα, χωρίς υπεκφυγές και ύποπτους συμβιβασμούς...
    Να τα ξηλώσει ΤΩΡΑ, έχει τελειώσει ο χρόνος για όλους, οι καιροί άλλαξαν, στη Λούτσα δε μένουν μόνο βαρήκοα γεροντάκια και εφήμεροι παραθεριστές, αλλά οικογένειες με δραστήριους μορφωμένους ανθρώπους, που αηδιάζουν με τον οχετό των αυθαιρεσιών που βρίθει αυτή η πόλη της υποβάθμισης, από την παραλία μέχρι το αεροδρόμιο!
    Δεν θα περάσει καμία μα καμία πολιτική συμβιβασμού, υπαναχώρησης στο σοβαρότατο θέμα της ηχορρύπανσης, αυτό είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ τελεία και παύλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πράγματι θέλησα να ενημερώσω με την είδηση και σε άλλο μπλογκ με ένα απλό copy paste και να πω καλά νέα σε αυτούς που παλεύουν.Κατά βάση ο κόσμος το έκανε, που είχε κινητοποιηθεί και είχε κάνει δουλειά με χαρτιά συνέχεια και πηγαινοερχόντουσαν στις υπηρεσίες και στον εισαγγελέα με τις συμβουλές ειδικών, με έξοδα κλπ.
      Όμως θεωρώ σωστό να αναφέρω ό,τι θετικό γίνεται και να να αναφέρω για μια παλαιότερη καταγγελία για την παραλία από τον Αλτιπαρμάκη.
      Επίσης, ότι η τωρινή Δημοτική Αρχή έλαβε επιτέλους απόφαση και βρήκε το κονδύλι, έστω και μετά από τόση κατακραυγή και συνεχείς διαμαρτυρίες και παραστάσεις των ταλαιπωρημένων περιοίκων.
      Φυσικά και δεν πρέπει να περιμένουμε να κάνει κάτι από μόνος του ο Δήμος! Εμείς οι κάτοικοι πρέπει να κινητοποιηθούμε!
      Παρακαλώ, μη μου καταλογίζετε άλλες προθέσεις...

      Διαγραφή
  61. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΜΩΡΕ ΤΟ ΚΟΛΗΜΜΕΝΟ .....που τους εκθετει....θα το καταλαβουν και θα το μαζεψουν,ασε που μπορει ,παλι ,να ειναι ντιρλα.....το πηρατε στα σοβαρα το κασσιδιαρικο κρανιο? Βοηθητικο ειναι...στα μετοπισθεν....αλλοι ειναι οι πρωταγωνιστες.Αυτους βαρατε.ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ , ΑΣ ΤΟ ΓΡΑΨΟΥΝ ,οτι τετοιες θεσεις δεν τους εκφραζουν,εδω ειναι και αυτοι και γραφουν.
    Δεν καταλαβατε ακομα,απο το ψευδωνυμο και μονον, περι ποιων προκειται?Εσυ ειδικα Ανωνυμογλου εισαι εξυπνος...εχετε μπολικους απο δαυτους...απο το μπλογκ θα λειπανε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Γκρέμισαν τα άθλια κουφάρια στο Φάρο, επιτέλους! Βουτηγμένα στην ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ παρανομία, με ανύπαρκτη παροχή υπηρεσιών, απαίσια νυχτιάτικη ηχορύπανση, και απόλυτο αποκλεισμό της ακτής!
    Κατά βάση, είναι ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αντιληφθούν τουλάχιστον οι διοικούντες, ότι πρέπει να συνεχίσουν τη πεζοδρόμηση και να ενοποιήσουν με την πλατεία Βενιζέλου και ότι είναι η καλύτερη ευκαιρία παράλληλα και για ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟ;

      Επιτέλους, ένας χώρος παραλιακού περιπάτου ανθρώπινος. 'Οσο μένει έτσι, χρησιμεύει μόνο για μεταμεσονύκτια σπιναρίσματα κάτι καλόπαιδων με αυτοκίνητα και μηχανές.

      Διαγραφή
  63. ΑΓΑΠΗΤΕ 10 15 .Εκεινο το συγχρονως, εμενα πολυ με προβληματισε.Συγχρονως και εντελως τυχαια ,εκει ειδικα, στο νησι ,και απεναντι τοσο ωραια κτιρια, οι κατοικοι δεν μαζευουν και το νησι?Τοσα εξοδα εκαναν, δυο μεροκαματα ειναι και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΟΤΣΑΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ,πως θα μπορουσε αλλως τε αντικειται στην φυσικη,ειναι μπαζα,ΣΥΓΧΡΟΝΑ,ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ.Αρα μαλλον εχετε δικιο,να υποψιαζεσθε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Φίλε ανώνυμε 3:32 μμ (18.10.2012), σου χρειάζεται μια απάντηση: Όταν ο ΟΠΑΣ τρώει τις μηνύσεις από τις δημοτικές αρχές - εξουσίες με σκοπό τον εκφοβισμό για να του κλείσουν το "στόμα" (Βλέπε μηνύσεις το 2010 από την τότε δημοτική αρχή Αρτέμιδος), σου ζήτησε μήπως καμιά υποστήριξη ή δανεικά για τους δικηγόρους και τα δικαστήρια; Κάθεσαι στον καναπέ σου και συκοφαντείς λέγοντας ότι "ΒΡΩΜΑΝΕ" οι του ΟΠΑΣ, χωρίς να αναφέρεις στοιχεία, χωρίς να βγαίνεις επώνυμα αφού θες να πεις τόσο σοβαρά πράγματα και κρύβεσαι σαν «κότα» Δε λες όμως ότι οι εν λόγω του ΟΠΑΣ μεταξύ αυτών και ο Χ.Π. που τους εκπροσωπεί, απαλλάχθηκαν από κάθε κατηγορία και συκοφαντία των δημοτικών αρχόντων (πάνω σε δημοτικά και όχι προσωπικά θέματα) και μάλιστα πανηγυρικά από τη δικαιοσύνη, με εισαγγελική διάταξη. Επίσης λες για "αποτελέσματα ΜΗΔEΝ" του ΟΠΑΣ, παρότι έχουν δημοσιευθεί αυτές οι αποφάσεις της δικαιοσύνης και ένα σωρό άλλα νικηφόρα αποτελέσματα, όπως οι αθωώσεις, η παρεμπόδιση της Δημ. Αρχής σε παρανομίες, κλπ, (για τα κοινά ζητήματα που υπερασπιζόταν για την πόλη τους) και οι μηνυτές τους (της Δημ. Αρχής) είναι κατηγορούμενοι σήμερα για ψευδή καταμήνυση και παράβαση καθήκοντος, με αυτεπάγγελτη διαδικασία ποινικής δίωξης και όχι από αντεκδίκηση των ανθρώπων του ΟΠΑΣ. Μάθε λοιπόν αν δεν ξέρεις και μη λοιδορείς κρυπτώμενος πίσω από την ανωνυμία σου, ανθρώπους που θα έπρεπε να σέβεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΟΥΦΑΞΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ. ΑΠΟΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι λοιπον δεν εχουμε δει α π ο τ ε λ ε σ μ α τ α σε κανενα σοβαρο προβλημα της πολης;;;;;;;;;Δεχομαι ν'αλλαξω το σχολιο μου κι απο υποπτους για κωλυσιεργια και αρριβιστες να τους χαρακτηρισω απλα αναποτελεσματικους και ...ηλιθιους;;;;;;Αν μου δωθει απαντηση,παρακαλω ΟΧΙ τα γνωστα ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΑ,ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΑ κατεβατα με νομοθεσιες κλπ....ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

      Διαγραφή
  66. Πληρως αντιληπτη η αλλεργια του 1 50 σε νομους και διαταξεις.Με τετοιο κειμενο που γραφει ,ειναι να απορεις αν μπορει να διαβασει νομους.Βουρρρρρρρ θελει ο ανθρωπος,καθοτι πολυ εξυπνος και κυριως γνωστης της γλωσσας και της ορθογραφιας.Ελα μωρε, ορθογραφιες θα κοιταμε και νομους και διαδικασιες.....ΟΛΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.ΕΓΡΑΨΕ... ΠΑΛΙ....και του απαντατε σοβαρα?Αντε παιδακι μου να μαθεις κατι απλο, που το μαθαινουν στο δημοτικο ,μιλα για ποδοσφαιρο ψηφισε και ασε τα δυσκολα....για τους πραγματικους πολιτες που ξερουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ.Βαζει και η μυλωνου τον αντρα της με τους πραματευταδες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ο ΟΠΑΣ θελησει εκπροσωπο τυπου...τουχω ΕΤΟΙΜΟ!τον Αριστογειτονα!Λατρης της πολυλογιας,της κριτικης των παντων...ορατων τε και αορατων εχθρων,περι της πολιτικης τυρβαζων......ΤΕΛΕΙΟΣ!μα αμα δεν ταιριαζανε δεν θα συμπεθεριαζανε...αντε με τουτα και με κεινα γινατε ΠΕΝΤΕ!!!ΟΠΑ-ΟΠΑ τα μπουζουκια....νασου και ο ...μπαγλαμας!

      Διαγραφή
  67. ΤΟΥΧΩ ...ΤΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ?Μηπως τοιχος, ουσιαστικο?τουτος ,αντωνυμια?
    Μηπως νεο ρημα? Στον πληθυντικο πως ειναι? τουχουν ?Στον Αοριστο ?ετουξα?εεεεε για υπερσυντελικο .......ασε....οπα οπα....ντιρλα..... στα σκυλαδικα.....
    Α ΠΟ ΤΥ ΠΩ ΜΑ η γραφη το καλυτερο αποτυπωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και χιουμορ ΔΕΝ εχεις....αλλο ενα δειγμα στενομυαλιας και κομπλεξισμου..α!ξεχασα δεν σ'αρεσουν και οι νεολογισμοι...και η δημοτικη...περαστικα

      Διαγραφή
    2. Σιγά ρε επιστήμονα, ποιος πέθανε και σε όρισε αστυνομία της γραμματικής και της ορθογραφίας, ο ναρκισσισμός στο έπακρο, άντε και καλά 40...

      Διαγραφή
  68. Η απάντηση που σου αρμόζει 1:50 μμ είναι απλή. Επειδή «ηλιθιότητα» μάλλον είναι πλησίον σου και όχι εκεί που την αποδίδεις, προφανώς δεν μπορείς να κατανοήσεις ότι ακόμα και η όποια αναποτελεσματικότητα του ΟΠΑΣ δεν οφείλεται πουθενά αλλού από το γεγονός ότι οι άνθρωποι που τον απαρτίζουν δεν έχουν οποιαδήποτε δημοτική ή κρατική "εξουσία", ούτε αρμοδιότητα επίλυσης προβλημάτων, ούτε φυσικά χρησιμοποιούν πλάγια μέσα (αβανταδόρικα – διαπλεκόμενα «κολλητηλίκια» με τη δημοτική αρχή, τύπου «Ομοσπονδίας», κλπ). Ένεκα μάλιστα των Αρχών που τους διακατέχουν και οι οποίες τους δεσμεύουν από την ιδρυτική τους Διακήρυξη, ως ανεξάρτητη ομάδα πολιτών λειτουργεί και απλά εκφράζει τις απόψεις, τις προτάσεις και τις καταγγελίες της στα πλαίσια της «Τοπικής Δημοκρατίας», όπως ορίζει ο Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων, αλλά μέχρι εκεί. Είσαι λοιπόν εκτός πραγματικότητας και ζητάς αποτέλεσμα και λύσεις από αυτούς που δεν έχουν καμία εκτελεστική αρμοδιότητα. Αν ρώταγες ένα παιδάκι του δημοτικού θα σου το είχε εξηγήσει αυτό. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι ο ΟΠΑΣ (για αυτούς που παρακολουθούν τα γεγονότα) δεν έχει και αποτελέσματα στις παρεμβάσεις του (βλ. ανατροπές στις παρατυπίες για το ΚΕΛ, παρεμπόδιση σωρείας πράξεων κακοδιοίκησης και κακοδιαχείρισης από τις δημοτικές Αρχές, οπότε να το οικονομικό όφελος για το Δήμο και τους δημότες, κλπ) Αν βέβαια αναζητούσες τις εδώ και χρόνια πρωτοβουλίες και την ποιότητα των ενεργειών του ΟΠΑΣ, θα έβλεπες για μια ακόμα φορά πόσο άδικος και προκατειλημμένος είσαι, εκτός κι αν κινείσαι και ξεστομίζεις τις ύβρεις σου ένεκα δόλου ή κάποιου ιδιωτικού συμφέροντός σου το οποίο ενδεχομένως θίγεται από τις παρεμβάσεις ή προτάσεις του ΟΠΑΣ (Αν για παράδειγμα θίγεσαι εσύ, ή συγγενείς σου ή φίλος σου, από Προσφυγές του ΟΠΑΣ ενάντια στον Δήμο που αυτόν τον καιρό αποχαρακτηρίζει κοινόχρηστους χώρους – πλατείες, παιδικές χαρές – στην Αρτέμιδα, κλπ, κλπ – το παράδειγμα είναι ενδεικτικό θα μπορούσαμε να απαριθμήσουμε πλήθος τέτοιων). Δεν είναι λοιπόν τόσο απλά τα πράγματα. Πάντως οι άνθρωποι του ΟΠΑΣ ενδεχομένως θα πρέπει εκτός από το ουσιαστικό έργο τους να διαθέτουν δυνάμεις και για την προβολή των ενεργειών τους, γιατί αυτό εκμεταλλεύονται ορισμένοι θιγόμενοι κύκλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραια λοιπον,να υποθεσω οτι οι του ΟΠΑΣ ,δεν ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ,αρα ΔΕΝ ηταν ουτε ΘΑ ειναι υποψηφιοι,ΔΕΝ συνεργαζονται με κανεναν της αντιπολιτευσης ΑΡΑ το ΜΟΝΟ τους κινητρο ειναι η σωτηρια της πολης. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ! Ειναι λοιπον μια ομαδα που ..διακατεχεται απο τις αρχες του κωδικα δημων και κοινοτητων(sic)και παρεμποδιζει την κακοδιαχειρηση.ΟΙ ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΙ!Τωρα που ξεκαθαρισαμε οτι δεν εχουν σχεση με την πολιτικη μπορω να τους δω με συμπαθεια γιατι νομισα πως αφου μας πεισουν για τις εξειδικευμενες γνωσεις τους μετα θα ζητησουν και την ψηφο μας..τα γνωστα!Ας ξεκαθαρισω κι εγω λοιπον με τη σειρα μου οτι ΔΕΝ θιγομαι εγω ,συγγενης η φιλος μου απο τις παρεμβασεις του ΟΠΑΣ απλα εχω σιχαθει αυτους που καπηλευονται τους αγωνες μας εναντια στα προβληματα που μαστιζουν αυτον τον τοπο κι ειναι πολλοι!

      Διαγραφή
  69. ,ΜΑ ακομα,του απαντατε σοβαρα του ασχετου,που νομιζει οτι δημοτικη ειναι να γραφεις τουχω?Τι στην ευχη ,εσεις του ΟΠΑΣ μια χαρα την γραφετε την δημοτικη,δεν καταλαβατε ποιον βολευει το ,ολοι ιδιοι ειναι?Το επομενο ειναι, γιατι να κανουμε εκλογες ?ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ.Στοιχειωδες, αγαπητοι μου ,ειναι ακομα στο πρωτο σταδιο.Μετα θα ολοκληρωσει.Εξ αλλου ,ακομα και αν τυπικα διαβαζει, δεν καταλαβαινει .τι γραφει και τι διαβαζει, οπως και τι ειναι το χιουμορ.Μεγαλη χαρη του κανετε που ξοδευετε χρονο για δαυτον(η τελευταια λεξη δημοτικη, μαλλιαρη μαλιστα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. τι σας ελεγα?Απεχθεια στην ψηφο......εχει και ουρα,θα το δειτε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καποιοι το παιζουν σωτηρες...κυνηγουν δηθεν τους κακους,πασχιζουν για την πολη,διοργανωνουν ποδηλαταδες,κανουν προσφυγες επι των προσφυγων....και καποιοι ειναι απλα ψυχασθενεις!Ευτυχως στον αντιποδα υπαρχουν οι υγιεις δυναμεις της πολης που αποτελουν ελπιδα για το μελλον!Ανιχνευονται ευκολα παντου!ΚΑΙ μεσα στο μπλογκ....ξεχωριζουν για το ηθος ,την ευγενεια,την ψυχραιμια,την ευστοχια των σχολιων τους....ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

      Διαγραφή
  71. Αγαπητε 9 48 .Σωτηρες εμφανιζονται , οταν εμεις ψαχνουμε για σωτηρες.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΟΙ ΕΝΗΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ,ΠΟΛΙΤΕΣ.Κρινουν ποιους ,ποτε και με τι τροπο, πρεπει να υποστηριξουν.Εδω δεν ειναι ποδοσφαιρο, ουτε ομαδαρες ,ουτε οπαδηλικια.Ολοι κρινονται και απο τις αποψεις που εκθετουν και απο τις πραξεις που επισης εκθετουν.ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΟΝΟΜΑΤΑ, που μπορει να ειναι ψευτικα η να αποπροσανατολιζουν εκθετοντας ιδιοτητες υπαρκτες η φαντασιωσικες.Ο λογος φωτογραφιζει το προσωπο,και ειναι αψευδης μαρτυρας του μυαλου, ΤΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΟΣ ΚΑΙ του πραττοντος.
    Εν αρχη ην ο λογος αγαπητε,διαχρονικο αποφθεγμα του Ηρακλειτου.Και για τους γραφοντες και για τους αναγιγνωσκοντες και καθε κειμενο, εχει τυχη αναλογη με την εφυια και την παιδεια του αναγνωστη.Το τελευταιο το ειπε Ρωμαιος διανοητης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 149 σχολια...ή μεγαλυτερη μπλογκοποδηλατοδρομια.Χαρις στα μπουρεκια....,το πεταγμα της μπαλας μακρια στον πρασσινο λοφο,την χυδαιολογια και την ανορθογραφια...αισιως φθασαμε 150 σχολια με αυτο και ελπιζω εδω να κλεισουμε.Οσοι δεν ηξεραν οπως εγω,και καταλαβαν και εμαθαν,προσωπα και πραγματα ,ΚΑΙ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, που με εκανε σοφοτερο.Νομιζω οτι και οι διαχειριστες, οφειλουν να ειναι ευχαριστημμενοι, για το εναρτηριο λακτισμα που εδωσαν.Αυτο προσφερουν οι ελευθερες συζητησεις,ελευθερη ενημερωση,αν εχεις το μυαλο ανοιχτο,και οχι μπλοκαρισμενο και καπελωμενο.Οσοι τους αφορα και δεν θελουν να καταλαβουν ...το πλειστακις εξαμαρτειν, ουκ ανδρος σοφου εστι..Ας συνεχισουν στην κοσμαρα τους.Παντως ανηκω σε εκεινους που δεν θελουν σωτηρες ...Συνεργατες ναι,συν πολιτες ναι ,συν αγωνιστες ναι ,συν ομιλητες ναι,συν φωνιες ναι,ΣΩΤΗΡΕΣ ΑΝΩΘΕΝ ΟΧΙ.ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΣΩΤΗΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Προς τον ανωνυμο που λεει για καρκινοπαθη παιδια και αλλα τραγικά λογω του ρανταρ


    θα πρεπε να ντρεπεσαι που πας να διασπειρεις τον πανικο!!! ποσα ειναι τα καρκινοπαθη παιδια ρε με καρκινο στον εγκεφαλο;;; Πες νουμερο!! Γιατι το αεροδρομιο ειναι πανω απο 10 χρονια και θα επρεπε να εχουμε παμπολλα κρουσματα αλλα ΔΕΝ εχουμε. Περιμενω τις αποδειξεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας